Bol steem skôr ako bitcoin??? ;)

in #cesky6 years ago (edited)

Steem bol skôr ako bitcoin??? Čo...?
Neveríš?
Ale ešte jedno tajomstvo Ti prezradím:

Satoshi Nakamoto je Habera...

Dôkaz: pesnička "Čo steem?".
No bola skôr než BTC? Bola. No tak? ;)

20180307_004149.jpg

No dobre, tak som sa chcel takýmto trápnym pokusom aj ja zmieniť o kryptomenách medzi tými všetkými analýzami... ;) Neber to v zlom, nebol steem skôr... Dúfam, že mi tento fórek prepáčite. :)

Ale iné chcem - odbočiť trochu od vážnych tém na tému krypta, ktorou som už "až" celý rok fascinovaný. Tak ma napadlo: je nejaký song o kryptách? - jasne, že okrem spomínanej fasa steemiťackej hymny od Haberu? :)
Len tak, pre zaujímavosť... Aby sa tam jednalo o nejaké mince... nech je názov krypta v texte...
Rozšírte mi prosim aj v tomto smere trochu moje obzory :)

Ak o niečom viete, dajte link do komentu. Dík.

PS: No ale uznaj Haberu... starý krypťak.
Čo...? Aká nadčasovka... On o steem-e spieval ešte pred bitcoinom...
Nepovedz to nikomu... ;)

Majte na radi ;)
(Nie, na ničom nefičím. Pozeral som veľa tlačoviek. Asi mi trochu z toho preplo... ;)

...nie nedám sem link na Haberu... až taaak mi nepreplo ;) nie som Hranol... :)

Sort:  

Ha... chvíli mi to trvalo, ale našla jsem to :

https://steemit.com/arbolet/@johnybaelish/reppy-arbolet-feat-mons-berry-official-video

A pak mi jednou někdo poslal toto :

Hahahahahaahahahahahahahah Nooo ale link na Haberu mal byť isto :D

Všimni si, že v naší komunitě se spíš cení články, které o kryptě nejsou. Ono je jich tady o kryptě moc a moc a moc v angličtině.
Ale každý máme jiné životní zkušenosti, jiné vědomosti, koníčky... Když se o tohle podělíš, budeš překvapen, jak Ti budou entíky naskakovat.

Chápem kámo, aj krypto je môj koníček - len práve z tých dôvodov, o ktorých píšeš, ja o nich nepíšem. BTW - skúmam možnosti praktického využitia blockchain, nejde mi iba o krypto na platby a invest - aj keď aj to je fasa... Pre mňa je to aj o inom - preto má krypto budúcnosť a stane sa súčasťou života - tak ako sa Tebe stal steemit :) - aj za nim je krypto... všimni si moje prvé posty - napr. ako to zmení ekonomiku https://steemit.com/blockchain/@jobris/how-can-blockchain-change-the-economy, ako to urobiť, aby si nebol iba ako volič, ale aby si sa mohol priamo vyjadriť cez volených zástupcov k procesu tvorby zákonov pomocou technológie online - DemocracyOS ... no a voľby cez blochkchain je ďalšia z množstva kapitol, čo ma zaujíma... toľko k tomu - a dík za koment :)

In the fight of Humans vs Bots, @megabot defended you with 27.27% upvote courtesy of @jobris!

Support @Megabot by delegating SP to the bot and get a part of 80% of @Megabot's profit.

Direct delegation links : 10 SP || 50 SP || 100 SP || 500 SP || 1000 SP || Any other amount of SP

Thank You !

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 1.69% upvote!
I was summoned by jobris. I have done their bidding and now I will vanish…
woosh


P.S. If you or anyone you know has been a victim of @grumpycat please know that he has been harming people throughout Sōsharumedia (ソーシャルメディア). Stealing the service that I (and other bots) have provided them and hiding behind a facade of stopping bid bot abuse which he clearly has no interest in.
Sneaky Ninja is a very responsible bot, working directly with steemcleaners, actively pursuing spam and abuse on our platform. If you would like to see what steps Sneaky Ninja has taken to fight bid bot abuse see this post and this post. Also know that I am working daily on other solutions.
If you would like to know my personal take on bid bot abuse and why I do not agree with the 3.5 day rule, see this post

Grumpycat is a villain that must be stopped to protect our freedoms here on steemit!

resist grumpycat
There is a resistance that has formed to counter his tyranny.

If you would like to take an active role in stopping this menace and helping other victims like yourself...
Learn More Here
Kusari-Profile-small.jpg

I have also summoned my love, Kusari to offer some limited help to victims like you.
See Here

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70