Nové téma týdne

in #cesky6 years ago

Žbluňk všem, do našeho rybníčku.

I přes to, že jsem se před tím schovával, přesto, že jsem před tím utíkal. Našlo si mě to a dostihlo. ;-) Ano je to volba téma týdne. Samozřejmě jsem tím poctěn. Na druhou stranu nejsem příliš nápaditý člověk v této oblasti. Svojí chybou, nějak mi unikl post od @hairyfairy , v kterém mi předával „štafetu“, jsem se připravil o spoustu času na přemýšlení. Všichni asi víte, že jsem spíš „foťák“ než „pisálek“ ( nemyslím to ve zlém ;-) ). O to těžší to pro mě je.

Nejdříve jsem si myslel, že dám téma o fotkách a focení. Něco jako „Fotka, která se mi nejvíc povedla“ , „Fotka se vzpomínkou“ …. Nebo, na popud postu @petrvl, o zvláštní chvilce, kdy ač jste měli foťák u sebe a viděli něco krásného, přesto jste nezmáčkli spoušť. Jeho post „Chvilka“ byl nádherný.

Minulou neděli nám v Jakartovicích i sem tam zapršelo, ale holkám to nevadilo
P1300334.JPG
( To není moje Míša, ta hraje s jakým číslem?) ;-)

Potom jsem to zavrhnul. Říkal jsem si, že to možná budou někteří očekávat. Tak je překvapím a vymyslím něco jiného. Asi tušíte, že mám rád sport. Dříve jsem se tomu aktivně i věnoval, bohužel nyní už jaksi zdravotní potíže mi to zatrhly. Miluji fotbal, mám rád hokej, házenou, basketbal….

Takže nové téma týdne je :

JÁ A SPORT

Nebudu to nijak konkretizovat, aby mohli psát i „nesportovci“. ;-)

P.S. Pokud zadávám téma dříve (myslím, že o pár hodin až den) tak se omlouvám. Zítra ( neděle) jsem s dcerou na finálovém fotbalovém turnaji 3.ligy dorostenek ( 5+1) o Mistra Moravy. A nevím jestli bych zítra stihnul vypsat téma týdne. ;-) Tak nám držte palečky. Sice nejhůře budem 3.na Moravě, ale můžeme být i druzí nebo dokonce i mistři. ;-) Kdo by se chtěl přijet podívat, tak přijeďte do Havířova, na hřiště Gascontrolu. Začínáme v 10hodin , v 14:15 bude slavnostní vyhlášení výsledků. ;-) .

Gold_Cup_Transparent_PNG_Clipart 123456.png

Sort:  

Fajn téma, ať se holkám zítra daří.

Díky, za pár hodin to začne. V 10 hodin hrajeme s SK Brušperk ( vítěz skupiny B ) a v 13 hodin s jihomoravským TJ Sokol Vlkoš ( vítěz skupiny C). ;-)

Díky za nové téma ;-). Něco určitě "splichtím" :-D. A držím pěsti vašemu týmu.

Top tema! Tu by som pisal aj kazdy den, nanestastie budem mat tak plny tyzden, ze dufam, ze sa mi podari nieco napisat aspon raz :)

Hezké téma, něco vyplodím ;-)

Taky se pokusím něco vyplodit 🚴‍♀️⚽⚾ 🏀 🏈

Já tedy sportovní post neslibuji, jsem poslední dobou rád, že stíhám ten náš rybníček číst... A to ještě ne úplně všechno ;)

Ale pro pořádek, nevím jestli jsem nepřehlédl, ale asi bys dle pravidel měl nominovat dalšího vymýšlitele téma týdne.

Já vím, jen jsem vůbec nestíhal. Proto jsem vypisoval téma už v sobotu. Vyhlašuje se tuším, v neděli. Chtěl jsem včera napsat svůj post do téma týdne a předat štafetu dál, ale časově jsem to nedal. Snažil jsem se pomocí #tematydne dopátrat kdo už byl, ale nějak mi to zobrazilo jen pár postů. Tak jsi to vyřešil za mě. :D Příští téma týdne zadá @tazi . ;-) Přijímáš výzvu?

A sakra... ;)
No, co jsem si zavařil, to si taky... Takže přijímám ;)
Jen jsem tedy nucen napsat článek k aktuálnímu tématu. Fakt by mi nedalo zadávat téma, pokud jsem se ještě nezúčastnil ;)

Thank you for being so patient! We’re slowly catching up with our SP! Almost There!

Most recent user guide released on: May 14th

As a friendly reminder, the current upvote fee is $0.12 SBD ($0.121 for incognito). Current 300%+ upvote is now $0.36+ SBD.

Join our 10 SP Challenge!!!

Simply click this link to delegate 10 SP Now!

Or delegate any of these other amounts and make a "striking" return on your investment!
50 SP --- 100 SP --- 200 SP --- 500 SP --- 1000 SP

That being said...

BOOOOOOOOOM!!!

The ground shakes as incredible power lights the sky. The thunder tests the quality of your post and deems it worthy, rewarding it with a 300% upvote and comment from @thundercurator.

Increase your chances of a 100% upvote and support the project by:

Investors who delegate SP to @thundercurator are entitled to 75% of @thundercurator income after curation. Get on-board early and grow with us!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63239.86
ETH 2621.03
USDT 1.00
SBD 2.77