Steemit po česku VII - aplikujte aplikacesteemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago (edited)

Tak jsem se taky trošku rozepsal nevím, kde mi hlava stojí. Ze všech těch komentářů a odpovědí mám trochu zmatek.

Je dobře, že píšeš a komentuješ. Ale v první řadě by sis měl vybrat nějaký avatar, v nastavení ho snadno přidáš na svůj profil. Uživatelé bez avataru vypadají jako úplní nováčci, a taky působí tak, že to tu nemyslí nijak vážně. Podle obrázku si tě čtenáři snáz zapamatují.

Aha, to je dobrá připomínka. A k těm komentářům mi nic nepovíš?

Ale samozřejmě. Je čas začít využívat aplikace, které jednotliví uživatelé Steemit vytvořili. Začněme se Steemnow. Snadno z ní zjistíš, jak na tebe lidé reagují, a případně že si máš vyzvednout autorskou nebo kurátorskou odměnu. Taky ti přesně ukazuje, jak silný máš aktuálně hlas. Je určitě dobré počkat si, až budeš alespoň na 90%. Ale to se snadno řekne a těžko udělá, také to většinou nevydržím.

Na první pohled je to trochu nepřehledné, ale vlastně jsem se rychle rozkoukal. Co tam máš dál?

Steem.supply Ten pro změnu kouká do budoucnosti. Ukazuje, které tvé příspěvky a komentáře ti vydělají nějaké honoráře, a kolik si z nich odneseš. Ale pozor, už minule jsme si řekli, že aktuálně se výnosy postupem času snižují.

Ten je jasný na první pohled, grafy mluví samy za sebe. Co bych měl ještě znát?

Rozhodně místní tržiště . Můžeš na něm snadno a rychle směnit Steem Dollars za Steem a naopak. Jen připomenu, že Steem Dollars si můžeš vydělat psaním, ale mimo Steemit je většinou neužiješ. Steem ano.
Zdá se to nepraktické, ale má to jednu obrovskou výhodu. Na cenu Steem a Steem Dollar lze snadno a bez jakýchkoli poplatků spekulovat. Denní změna o 5 nebo 10% nahoru či dolů není nijak výjimečná. Jsou tu i tací, kteří si své autorské honoráře na tržišti několikrát znásobili.
Obchodování na burze s sebou ovšem přináší jisté riziko a kromě zisku můžeš také ztratit. Mysli na to.

Stejně to asi zkusím. Jinde se na burzu těžko dostanu a tady mi stačí i zlomek Steem Dollaru. Uvidíme, jak mi to půjde.

Pak bys tedy měl určitě začít využívat Steemit chat . Česky se tam nedomluvíš, ale můžeš zaslechnout informace, které ti mohou napovědět budoucí vývoj hodnoty Steem a Steem Dollaru. Krom jiného, samozřejmě. Třeba ty můžeš na chatu poprosit někoho o vytvoření avataru.

DQmNTqBPoJD2qWeB8QUQ7KEwu1p2qzwEcTFh5U4nfeQrenp_1680x8400.png

Však už to všichni znáte. Uvítám komentáře, dotazy, sdílení a samozřejmě hlasy. Budu jen rád, když ukážeme, že příspěvky s tagem #cesky jsou sledované.

Mimochodem v této chvíli je tu 50 článků s tagem #cesky. Mrzí mě, že nemám dost hlasů pro všechny, a moc si vážím vaší snahy a úsilí. Jen tak dál!

Díl prvý najdete zde.
Díl druhý najdete zde.
Díl třetí najdete zde.
Díl čtvrtý najdete zde.
Díl pátý najdete zde.
Díl šestý najdete zde.

Sort:  

Mimochodem v této chvíli je tu 50 článků s tagem #cesky. Mrzí mě, že nemám dost hlasů pro všechny, a moc si vážím vaší snahy a úsilí. Jen tak dál!

Nezapomeň se ještě zmínit o https://streemian.com/login?next=%2Fguild%2Fcurie (nutná registrace) - což je stránka, kde můžeš doporučit nějaký článek, který je ztracen kvůli tomu, že dotyčný nemá moc velké renomé. Samozřejmě musí být článek kvalitní. Jedinečný (nezkopírovaný) atp. Tímto doporučením můžete pekelně zvýšit ohodnocení Vašeho článku.

Dále je tu ještě stránka https://steemwhales.com/ , která ukazuje kam až se dostali ti největší borci ;-) a kam se můžeme možná dostat taky...

Happy steeming!

Všechny díly stojí za přečtení a jsou myslím hodnotné pro všechny . díky

Super, jako vždy. Díky moc za rady, jdu získat nějakého avatara :-)

Brno nebo Rakousko? :)

Moc se nevyvedl, no. Zkusím to ještě spravit.

parada! opět super informace co ostatním dost pomůžou!

P.S. promin za nízký strenght UpVote, mám jen něco přes 50% ;)

To já taky :) jsme prostě moc štědří :)

díky ;-). Dokonalý guláš v hlavě. takže pauza jeden den a znovu všechno přečíst od prvního dílu. snad to do hlavy poleze líp ;-D

jestli nejsi kuchař zvyklý vyvařovat guláš po tunách, klidně se ptej. V aplikacích se ale rychle rozkoukáš, jsou dost intuitivní.

právě jsem si je uložil ;-). a jen tak mimochodem právě vařím bramborový gulášek pro 4osoby na zítřejší oběd

Bramborový guláš je dost unikátní české jídlo. Jestli si troufneš přeložit recept do angličtiny, jsem zvědav, jak na něj budou místní #foodie fanatici reagovat :))

jj taky píšu všechny možné věci, co kde splaším. Prostě dostat se trochu výše v hodnocení ;-)

a dělám ho dost unikátně ;-) . zkusím to přegůglit, snad to angláni přečtou ;-D

tak ho radši napřed pošli ke korektuře :)

@godfish, thank you for supporting @steemitboard as a witness.

Here is a small present to show our gratitude
You can click on your award to jump to your Board of Honor

Once again, thanks for your support!

díky zase parádní článek.
jak si mám uložit obrázek avatara? nějak to nemůžu najít.

V settings mas PROFILE PICTURE URL tak tam hod odkaz na obrázek a je to

Dobrá práce...avatara taky neumím vytvořit...a i jiné věci...

Odkaz na chat je nejspíš outdated, nebo jsem mimo mísu já. Díky za super sérii :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62985.30
ETH 3106.93
USDT 1.00
SBD 3.87