Steemit po česku V - to si teda pišsteemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago (edited)

No já bych psal, ale za těch pár centů mi to nestojí... Můj poslední článek zatím nic moc, má pět hlasů a už teď je mi jasné, že milionáře ze mě neudělá.

Není psaní jako psaní. Za některé články můžeš získat mnohem víc. A i ty za pár centů se vyplatí, když těch pár centů uložíš ve formě Steem Power.

A jak mám teda psát, aby se to chytlo?

V první řadě pozvi všechny svoje kamarády, aby měl tvé texty kdo číst. A ve druhé řadě piš o tom, co tě zajímá. Jasně, přijde ti, že tu každý píše o Bitcoinech a kryptoměnách a vůbec. Ale o nich píší lidé, kteří jim rozumí mnohem víc než my dva. A navíc se o nich rozhodně nepíše nejvíc. Pět nejčastěji užívaných klíčových slov na Steemit tě vyvede z omylu:

  • Life
  • Steemit
  • Photography
  • Art
  • Blog

Ani jedno z toho není kryptoměna. Bitcoin je až šestý, sic těsně. A Steemit používám třeba i já jako klíčové slovo pro tyhle návody, ve kterých o kryptoměnách ve skutečnosti nemluvím.

Takže Steemit není žádné hnízdo kryptogéniů, těžařů a traderů?

Ale jo, určitě jich tu je spousta. Jenomže mnohem víc je tu obyčejných lidí, a ti chtějí zkrátka číst něco, co je zaujme. Já koneckonců taky. Když okopíruješ článek z Arboletu nebo Krize15, který jsme všichni četli, všimne si tě jenom hlídací bot @cheetah. Co namísto toho popsat něco zajímavějšího?

Jako na blogu, který jsem kdysi měl? Vlastně je pravda, že měl své čtenáře... Jen jsem na něj pak neměl čas...

Ano, jako na blogu. V angličtině jsou v kurzu třeba články o vaření nebo cestování. Na českém internetu koneckonců taky. A podle klíčových slov (vynecháme ta ekonomická) zaboduješ třeba fiktivními příběhy, články o hudbě nebo přírodě. A třeba fejetonem také neurazíš.
Výběr témat je zkrátka na tobě. Jak už jsem jednou zmínil, piš o tom, čemu rozumíš, a co tě samotného baví a zajímá. Budujeme komunitu, ne výcvikový tábor bitcoinového komanda.

.

Chcete-li udělat české komunitě na Steemit reklamu, sdílejte prosím tenhle článek: https://arbolet.net/clanek/1802-steemit-po-cesku-prece-nas-netrumfnou-polaci Odkaz můžete poslat mailem nebo přidat na Facebook či Twitter, dle libosti. Pokud vám můj text pomohl, uvítám komentář, hlas a/nebo jeho sdílení.

.

Pro vlastní texty prosím nezapomeňte využít tag #cesky. Klidně odkaz na ně připište do komentáře, pod těmito návody bývá docela rušno, je slušná šance, že si jich někdo všimne.

Díl prvý najdete zde.
Díl druhý najdete zde.
Díl třetí najdete zde.
Díl čtvrtý najdete zde.
Díl šestý najdete zde.
Díl sedmý najdete zde.

České logo
České logo vytvořil @loooping z Francie.

Sort:  

Přečteno vše fajné:-)

jako vždycky super

díky za článek. je zase informačně nabitý a dobře se čte. jen tak dál.

Super články, parádní počteníčko.

jaká že jsi to ryba? vypadá to na protřelou a hbitou štiku ;-). díky za další počteníčko

Přes Vánoce rozhodně nejsem kaprem.

;-) ryby poslední dobou moc nejím, takže máš kliku. infa a jiné článečky od tebe však "baštím" ;-D

Díky za návod. Jsem na Steemitu nějakou dobu, ale před českou Arbointervencí jsem nebyl aktivní. Návod se povedl. :-)

Tak ho rozšiř i ve svém okolí, čím více nás bude, tím silnější budeme mít slovo. Teď, když už se tu píše česky, se může přidat úplně každý.

Šířím osvětu, jako o Arbu, kryptoměnách a teď Steemit :-)

Rád bych rozšířil, ale když jsem řekl o tom, že je to o psaní, tak každý couvnul, protože jsou to z většiny negramontní retardi :D

Parádní čtení, rozhodně upvote ;)
Jen tě doplním že i v gaming je celkem dost článků a dsot z nich je i výnosných ;)

Ano, to jsem koukal. Já osobně hraní her příliš neholduji, a protože tomu nerozumím, nechci do toho fušovat. To nechám starcům na chmelu. (čti u piva v místní čtvrté cenové)

Jo v pohodě, neboj nebudu tě kvůli tomu soudit ;)

Nevadí, že jsem si vypůjčil tvé logo, co? :D

Ve skutečnosti není moje, ale francouzského Thajce Looopinga :) daroval ho, užívej dle libosti.

Díky, díky (:

Koukám, že používáš anglické hashtagy, což je asi i odpověď na moji otázku:
zda preferovat anglické 🇬🇧 nebo hezky česky 🇨🇿 pro českou komunitu?

Na češtinu stačí tag #cesky, je nás tu pět a půl a jiné nepoužíváme. Zbývající čtyři místa jsou pro nás tak trochu navíc ;)

Díky za další cenné rady...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99