Skal bli med på mitt første launchpad-prosjekt på ByBit - PBUX

in #bybit13 days ago

Hvis du har fulgt meg på Steemit i mange år (som jeg er ganske sikker på at du ikke har), så husker du kanskje (som du ikke gjør), at jeg vanligvis har skrevet artikler hver gang det har vært launchpad-prosjekter på Binance som jeg har blitt med eller på Kucoin. Vel, jeg har hatt gode erfaringer med alle launchpad-prosjektene jeg har sluttet meg til både på Kucoin og Binance, så nå tror jeg det er på tide å prøve noe annet... denne gangen på ByBit.

Ærlig talt, ByBit har hatt mange launchpad-prosjekter gjennom historien, men siden jeg ikke har hatt en registrert bruker der, har det på en eller annen måte sluppet mellom fingrene mine. Nå er jeg imidlertid en fan av Mantle Network, et lag-to-nettverk på Ethereum som drives av ByBit. For å enklere sende og overføre penger fra Mantle registrerte jeg en ByBit-konto for ikke lenge siden, og i går mottok jeg en melding om det kommende lanseringsprosjektet. Når jeg ser på statistikken fra de tidligere lanseringsprosjektene, virker det som en vei til noen raske og enkle gevinster (hvis du er blant de heldige vinnerne i utlodningen), så jeg skal gjøre mitt beste for å bli med.

pbux.webp

Heldigvis trenger jeg ikke å kjøpe alle slags tokens som jeg ikke eier, fordi jeg har Mantle-tokens som kreves for å bli med i lanseringsfeltet. Øyeblikksbildene som avgjør hvor mange lodd jeg får, starter i morgen, og så må jeg abonnere på lotteriet 23. april. Det blir interessant og jeg håper virkelig jeg blir blant de heldige vinnerne, for det hadde vært kult å prøve.

Hvis du ikke har en ByBit-konto ennå, men ønsker å bli med, kan du enkelt gjøre det ved å bruke min affiliate-lenke: https://www.bybit.com/invite?ref=WYNVNJO

Selvfølgelig, hvis du fjerner invitasjonskoden, kan du også bli med ved å bruke lenken ovenfor! :)

Lykke til. Hvis du bestemmer deg for å prøve, gi meg beskjed... ville vært kult å se resultatene (fordi jeg ikke er overbevist om at jeg vil være blant de heldige vinnerne som får noen PBUX-tokens).

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59120.07
ETH 2921.92
USDT 1.00
SBD 3.79