Kde jsem se tu vzal

in #busy7 years ago

Stalo se to letos v květnu. Můj strýc dostal nevyžádané reklamní sdělení, že je tu nějaká Krize15.cz, která z nějakého důvodu rozdává lidem peníze za to, že na ní čtou články.

Sdělení mi přeposlal s tím, že na finanční ptákoviny jsem v rodině já. Jelikož mě ekonomika, ekonomie a vše kolem financí opravdu baví, tak jsem se do Krize15.cz jako čtenář opravdu zaregistroval. Co jsem mohl kromě času ztratit?

Nejsem lačný hltač všeho, co je psáno, ale opravdu jsem si začal číst články v rubrikách kryptoměny, technika a ekonomika. Netvrdím, že souhlasím se vším, co se tam píše. Ale beru články jako názor, většinou zajímavý.

Po nějakém čase se mi začaly "hromadit" desetikoruny na "krizovém účtu". Kam s nimi? Tak jsem objevil Arbolet. A budu na něm už pátý měsíc.

Zprvu jsem v něj neměl valnou důvěru. Testoval jsem ho, o jaký druh podvodu se v tomhle případě jedná. K tomu jsem potřeboval nějaké peníze. A nechtělo se mi je tam dávat. Tak jsem začal čerpat z jiného druhu podvodů - z faucetů.

Moje důvěra v Arbolet postupně roste. Ale není zas tak velká, abych tam měl víc než pár milionů. Satoshi, samozřejmě. A nejaké ty jednotky tisícikorun. Přeci jen, husy jsem s vyšším členským jádrem nepásl...

Ve zpravodajství Arboletu jsem narazil na informaci o Steemitu. To už jsem pár korun investoval do kryproměn. Dlužno dodat, že vložené peníze ještě pořád spíš chápu jako sázku, než jako investici. A nechtěl jsem investovat jen do bitecoinu, litecoinu, dashe a dogecoinu...

Kromě krptoměny steemu mě zaujalo i takové "uzavření kruhu". Na Krizi pár haléřů za čtení článků, na Steemitu dostanu pár centíků za psaní článků. Oboje se výhledově sejde v Arboletu a bude se mi tam zhodnocovat. Až mě časem úplně užvií. No nemám to vymyšlené dobře?

Grafoman snad nejsem. Ale napsat jeden, dva, tři krátké článečky denně o tom, jak vidím svět, mi nedělá žádný problém. Upřímně píšu hlavně pro sebe. Při psaní si třídím myšlenky a leccos si sám ujasňuji.

Samozřejmě, že by bylo nudné, kdybych neměl vůbec žádnou čtenářskou odezvu...

Za to, že mé články pár lidí opravdu čte, vděčím české komunitě na Steemitu. Nebýt jí, tak bych sem nepsal. No a když jsem tady, tak jak zní název jednoho filmu "Musíme si pomáhat". Ne z vlastenectví, ale protože je to všestranně výhodné.

A jak si pomáhat, o tom někdy během weekendu.

Sort:  

You Are An Excellent Steemian. This post has received a 50.00 % upvote from @steemthat Return the favor and SteemThat Person Back: @krakonos. SteemThatBotMoreIGrow .


Please Upvote This Comment To Help Me Grow!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @krakonos to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Ahoj, jsem na steemu novy, muzu se jenmi zeptat z jakeho duvodu vzdycky pridavas do komentu @originalworks ? Diky za vysvetlivky ;)

Asi jsem trošku větší idealista než ty, alespoň pokud jde o Steemit :)

Já jsem dokonce objektivní idealista (podle měřítek marx-leninské filosofie). Když jsem jezdil na vodu, byl jsem zpravidla náčelníkem, kronikářem a palubním pesimistou.
Očekávám vždy to nejhorší. Buď na má slova dojde, nebo jsem mile překvapen. Takže je to pro mě vždycky dobře...

Congratulations @krakonos! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

This post received a 45.54% upvote from @animus thanks to @krakonos! For more information, click here!

This post has received a 1.27 % upvote from @buildawhale thanks to: @krakonos. Send at least 0.50 SBD to @buildawhale with a post link in the memo field for a portion of the next vote.

To support our curation initiative, please vote on my owner, @themarkymark, as a Steem Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62959.39
ETH 2453.52
USDT 1.00
SBD 2.62