Når vil Bitcoin bryte all-time high fra november 2021?

in #bitcoin8 months ago

Bitcoin nådde sin all-time high på $68.500 (omtrent) i november 2021. Akkurat nå har Bitcoin nådd $65.500, noe som betyr at vi for alvor nærmer oss all-time high fra 2021. Hva tror du? Når når vi all-time high? Vil det skje senere i dag (noe som er fullt mulig), eller kommer det senere denne uken? Eller er vi inne for noen dager med avslapning på dette nivået før den bestemmer seg for å gå videre opp?

Eller er vi i en felle der noen bare venter på at prisen skal presses før de lurer markedet og dumper mye Bitcoin på markedet, noe som får prisen til å dumpe igjen?

bitcoin price.png

Hva tror du? Jeg er ikke sikker, men jeg nyter virkelig de grønne stemningene på denne mandagen så langt. Og jeg er veldig glad for å se at prisene på både Steem og Hive endelig begynner å bevege seg!

Noen av mine andre favorittpoletter som Polkadot og Vechain flytter også denne morgenen, og Polkadot hadde en fin liten pumpe i går (på en dag som for det meste var rød), så det er også noe jeg er glad for.

Hvilke kryptoer ser du på denne morgenen?

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68062.15
ETH 2637.96
USDT 1.00
SBD 2.70