"The Beekeeper" - kunne vært bra...

in #bier6 months ago

Jeg liker filmer med Jason Statham, og jeg har ikke noe imot at de er fulle av action og vold, og at Jason Statham alltid er sterkere, bedre og smartere enn noen andre. Så jeg gledet meg veldig til å se The Beekeeper, og nå er jeg akkurat ferdig med filmen. Var det verdt det?

For å være ærlig startet filmen bra, og jeg likte de første 30 minuttene. Etter det, må jeg si, ble det for mye superhelt og bare vold på vold på vold og et litt kjedelig plot. Med andre ord, hvis jeg måtte se en Jason Statham-film om igjen, ville jeg sannsynligvis gått for en av Transporter-filmene, eller min absolutte favoritt, Spy. Selvfølgelig, i Spy er han en dum undercover-agent som har et stort ansikt, men gjør alt feil... men det er en veldig kul rolle sammen med Melissa McCarthy.

image.png

En positiv ting med Beekeeper er at den gjør seerne litt oppmerksomme på farene ved virus og ringer og mottar hjelp fra support her og der, uten egentlig å vite hva som skjer. Men, hele greia er ferdig etter 10 minutter, og deretter starter tilbakebetalingstiden for de kriminelle som har svindlet mange mennesker.

At den plutselig introduserer en hemmelig agentklan som jobber ved siden av regjeringen uten at noen vet om dem, gjør det hele også dummere (i hvert fall for meg).

Så hvis du bare vil ha action og vold og en dårlig historie, kan The Beekeeper med Jason Statham være noe for deg!

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49