Welkom op "Writing Wednesday" #1

in #alldutchcreations6 years ago (edited)

definitief logo.png

Een hele goedemorgen vanuit een regenachtig Nederland. Maar regen kan ons vandaag niet deren, want wij hebben andere dingen te doen. Zoals bijvoorbeeld, onze wekelijkse "writing wednesday" aan jullie voor te kunnen stellen.

Een nieuw project van @alldutchcreation, waarvan wij (@anouk.nox en @hetty-rowan), natuurlijk hopen dat jullie er massaal aan gaan deelnemen.

Wat is het idee?



Het idee is ... jullie krijgen wekelijks een foto. En aan de hand van die foto, gaan jullie een kort verhaal schrijven! Jullie zijn totaal vrij in de keus HOE je het verhaal gaat schrijven. Er zijn een paar regeltjes om mee te doen:

  • Het verhaal heeft maximaal 500 woorden
  • Het verhaal is FICTIEF, wij heten niet voor niets Alldutchcreations
  • Deze post een upvote geven
  • De tags #alldutchcreations en #writing-wednesday moeten gebruikt worden
  • Het moet in het NEDERLANDS geschreven zijn

Wat zijn de prijzen?



En natuurlijk heeft een contest ook prijzen! De winnaar ontvangt 2 SBI shares gesponsord door @hetty-rowan. En de nummers 2 en 3 krijgen elk 1 SBI share evenzo gesponsord door @hetty-rowan.

Dan is het nu tijd om DE FOTO aan jullie te presenteren!





Uiteraard zijn wij heel erg benieuwd naar de verhalen die jullie hopelijk MASSAAL in gaan sturen. Klim in je pen, doe gezellig mee en verbaas ons wederom met jullie creatieve talenten!

Oh voor ik het vergeet te zeggen, je doet mee ...


  • als je jouw verhaaltje in een eigen post hebt geplaatst met deze foto erbij ... (vergeet niet de bron aan te geven)
  • de link naar jouw post plaats je in de comments onder deze post,
  • en je hebt tot en met dinsdag 1 mei 2018, 23.59uur om je inzending te plaatsen.

De verhaaltjes die daarna komen doen niet meer mee voor de prijzen.

Wij wensen jullie veel succes, veel plezier, en we zien jullie inzendingen vol verwachting tegemoet!

Alldutch-Creations
@anouk.nox & @hetty-rowan


Disclaimer : The photo in this blog is taken by Hetty van der Zanden (@hetty-rowan).
Sort:  

Hierbij mijn inzending, Anno 1403. Vond het een leuke foto, lekker veel mogelijkheden ook, aan de andere inzendingen te merken. Leuk initiatief overigens, zie nu al uit naar de volgende prompt!

Dankjewel voor je leuke inzending. Nu afwachten wat het gaat worden. Je bent er snel bij, dus nu 1 hele week in spanning afwachten. Succes!

Dat bedacht ik me ook inderdaad...een hele week wachten :) Ik vond het zo'n leuk initiatief en dacht dit moet ik direct doen anders vergeet ik het weer en is de week zo om ;)

Bedankt !!

wow, wat leuk! Ik ga het delen met de Nederlandse schrijvers in @thewritersblock!
En ook een goed idee om de prijs in de vorm van SBI te doen... beste manier om toekomstige participatie te bevorderen!

ps. als de foto copyright heeft, dan mogen we het, zelfs met vermelding, niet in ons verhaal zetten.

Het is een foto die ik gemaakt heb @nobyeni. En als ik toestemming geef dan mag jij hem voor zover ik op de hoogte ben gewoon in je verhaal zetten

zie hiervoor deze link.
https://www.auteursrecht.nl/ik-ben-maker/Fotograaf

oke, goed te weten!

Congratulations @alldutchcreation! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Mijn inzending staat hier

Dank je wel voor je inzending @ijmmai
We gaan hem lezen, succes alvast!

@alldutchcreations

cool thanks! ga t straks lezen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58067.54
ETH 2469.39
USDT 1.00
SBD 2.40