Actifit Report 2019#273

in #actifit5 years ago

Dzień, a w zasadzie dwanaście godzin, między dwie nockami, poświęciłem na odpoczynek, szczególnie, że rano wprost z pracy udałem się do szpitala, gdzie miałem umówione prześwietlenie RTG. W związku z tym położyłem się spać około dwóch godzin później niż zwykle, ale wracając jeszcze do prześwietlenia to wkurzyła mnie trochę pani, która obsługiwała rentgen. Wydawała mi polecenia jak mam się ustawić po francusku, których nie rozumiałem, co jasno dałem jej do zrozumienia. Po kilku minutach, kiedy najprawdopodobniej była równie zdenerwowana, że nie rozumiem jej poleceń, zapytała się "Do you speak English?" co potwierdziłem. Ale najprawdopodobniej to było wszytko co ona mówiła po angielsku, więc kontynuowała wydawanie poleceń po francusku. Trwało to nieco dłużej niż powinno, ale w końcu zrobiła wszystkie zdjęcia.

DSC_0551.JPG

Kiedy wstałem około południa to byłem wciąż zmęczony i rozleniwiony, wcześniej nie planowałem żadnego treningu na ten dzień, zdając sobie sprawę, że nie mieć na to czasu. Po obiedzie, żeby mnie rozbudzić przed pracą żona wyciągnęła mnie jednak na krótki spacer po okolicy.

Na piątek mam zaplanowany ciężki trening biegowy z podbiegami, czy go zrealizuję zależy tylko od dobrego rozplanowania mojego dnia, bo mam też inne ważniejsze plany, które muszę najpierw zrealizować.

My 2019 stats: total distance 4996,81 km (+ 8,19 km)

SportDistanceDifference
Walking2036,59 km(+ 8,19 km)
Cycling2243,90 km
Running664,64 km
Rowing30,72 km
Elliptical20,96 km

***

Current Actifit User Rank:
55.00 (+1.01)
Current AFIT Balance:
68131,013
Current AFITX Balance:
10,1

Porady:

  • Link do postu "Actifit dla Bystrzaków" w którym opisuję krok po kroku jak zacząć aktywne życie z aplikacją @actifit, polecam lekturę zainteresowanym.

  • Polecam korzystanie z Discorda społeczności Actifit https://discord.gg/BFk3NV, gdzie codziennie w nieregularnych porach organizowane są konkursy, które polegają na poświadczeniu zakupu w czasie trwania konkursu (zwykle około 20 min) 200 tokenów AFIT oraz posiadania co najmniej 2 AFITX, gdy spełni się te dwa warunki, pod postem o konkursie umieszcza się screeny poświadczające i link do ostatniego swojego postu z aplikacji Actifit. Jeżeli warunki zostały spełnione to post ten zostanie 'podbity' 100% głosu z konta actifit.reward.

  • @costanza poświęcił swój cenny czas do stworzenia kolekcji darmowych obrazów, które mogą być wykorzystane przez każdego, aby ich raporty actifit wyglądały dużo lepiej przy minimalnym nakładzie pracy. Polecam skorzystać, gdy nie macie własnych ciekawych grafik.

Don't stop me now! Keep going!



18307
Daily Activity, Walking

Sort:  

Mieliśmy kiedyś podobną przygodę na południu Włoch. Zgubił nam się kolega, więc chcieliśmy spytać lokalsa czy go nie widział. Pytamy naszą łamaną włoszczyzną, chłop nie rozumie - co jest w pełni naszą winą. Żona poprawia pytanie po hiszpańsku, co zwykle działało. Chłop odpowiada 'spreachen sie deutsch', na co ja zadaję mu pytanie po niemiecku. Chłop jak wryty, pyta 'English?'... Po angielsku też nie umiał

Tak to jest, człowiek uczy się języków, a pojedzie za granicę i trafia na ignorantów. Jakiś czas temu mieszkałem i pracowałem na południu Włoch w Neapolu, w samym mieście na pytanie "Do you speak English?" padała odpowiedź "poco, poco" co w dosłownym tłumaczeniu znaczy "trochę", ale w rzeczywistości oznacza "ni ch... se nie pogadasz". Neapolitańczycy mają awersję do amerykanów i każdego, kto mówi do nich po angielsku uważają za Amerykanina, szybko się w tym połapałem i nauczyłem się podstaw włoskiego. Kilka prostych zdań po włosku, przedstawienie się, że jestem polakiem itp wystarczało, żeby po chwili przejść na angielski i otrzymać pomoc.
Ale to tylko w Neapolu, około 30 kilometrów na północ już było zupełnie inaczej, ludzie byli bardziej przyjaźnij i pomocni.
!BEER

Command accepted!



Hey @jocieprosza, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 63.0025 AFIT tokens for your effort in reaching 18307 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.76% upvote via @actifit account.
Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Do mnie ostatnio telematketer dzwonił. Odebrałem i powiedziałem "zdrasfuitie"😄 Beka na całego jak go zatkało.

Jest to jakiś sposób na tych naciągaczy :P !BEER

Command accepted!



Hey @joseph230, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64507.66
ETH 3080.07
USDT 1.00
SBD 3.85