Getting Fit for Steem Fest with Actifit and Blocktrades - Actifit Report 2019#247

in #actifit5 years ago

Dzień zacząłem od przymusowego spaceru, umówioną miałem wizytę u dentysty, kilka kroków od gabinetu jest parking, ale dziś był cały zajęty, na dodatek kręciło się tam sporo policjantów, kilku z nich kierowało ruchem, nie wiem o co tam chodziło. Musiałem więc poszukać miejsca parkingowego nieco dalej, stąd ten kilkusetmetrowy spacer. Z drugiej strony dobrze się stało, bo nigdy nie byłem w tamtych okolicach.

DSC_0671.JPG

Zdziwiło mnie, że park w Le Rœulx nosi imię Léon Mabille lokalnego polityka z początków XX wieku, ale nie sam wybór patrona mnie zdziwił, ale napis na cokole pomnika, gdzie nie wymieniono jego późniejszych zasług dla regionu i stanowisk, ale podpisany jest jako zastępca burmistrza (Le Rœulx).

DSC_0673.JPG

Zapewne ta kamieniczka pamięta Léona Mabille, kiedy był zastępcą burmistrza.

DSC_0674.JPG

Po powrocie do domu od dentysty i tak nic nie mogłem jeść przez ponad dwie godziny więc, żeby nie myśleć o jedzeniu wyszedłem na zaplanowany trening. Po wczorajszych ciężkich podbiegach miałem trochę obaw, czy dam radę wykonać dzisiejszy trening zgodnie z założeniem, ale okazało się, że nie potrzebnie obawiałem się. Wszystko poszło zgodnie z planem. Nawet oberwanie chmury mnie nie zatrzymało nawet na chwilę, od połowy dystansu biegłem w ulewnym deszczu, a końcówkę w całkowicie przemoczonych butach i ubraniu, chociaż z drugiej strony ubranie zwykle mam przemoczone od potu, więc to się nie liczy, tylko buty.

DSC_0680.JPG

DSC_0683.JPG

Na koniec zostawiłem ciekawostkę piwną, poniższe polskie piwo "Noc Kupały" z Browaru Perun kupiłem w belgijskim sklepie z piwem rzemieślniczym. Odkryłem, że jest taki sklep około 15 km ode mnie kilka tygodni temu, ale dopiero dziś tam się wybrałem. Zachwycał doskonały wybór piw rzemieślniczych z całego świata, w stosunkowo dostępnych cenach, oprócz "Nocy Kupały" było jeszcze 4 albo 5 innych polskich piw. Okazało się również, że wspólna pasja ułatwia komunikację, gdyż bez problemu ze swoim słabym francuskim znalazłem wspólny język z właścicielem, nie było większych problemów z dogadaniem się. Gdy już wybrałem 2-3 piwa, które chciałbym spróbować, to postawiłem je na ladzie. Przy ladzie była jednak lodówka z jeszcze innymi piwami i wyjąłem z niej kolejną małą puszkę jakiegoś IPA, na co właściciel zwrócił się do mnie z pytaniem wskazując puszkę "To na drogę?", zacząłem się śmiać, że nie bo przecież prowadzę samochód. On bynajmniej nie mówił tego w żarcie, co zrozumiałem z jego miny. No cóż inne podejście do alkoholu i do kontroli trzeźwości kierowców niż w Polsce, kilka razy zdarzało się, że widziałem kierujących z puszką Jupilera w ręku.

DSC_0685.JPG

Ja bynajmniej cieszyłem się smakiem polskiego extra stouta wieczorem w zaciszu domowym.

DSC_0687.JPG

My 2019 stats: total distance 4564,68 km (+ 13,34 km)

SportDistanceDifference
Walking1873,38 km(+ 3,67 km)
Cycling2086,82 km
Running552,80 km(+ 9,67 km)
Rowing30,72 km
Elliptical20,96 km

screenshotconnect.garmin.com2019.09.07212119.jpg

screenshotconnect.garmin.com2019.09.07212221.jpg

***

Current Actifit User Rank:
55.00 (+1.01)
Current AFIT Balance:
64697,851
Current AFITX Balance:
10,1

Don't stop me now! Keep going!

Link do postu "Actifit dla Bystrzaków" w którym opisuję krok po kroku jak zacząć aktywne życie z aplikacją @actifit, polecam lekturę zainteresowanym.

Polecam korzystanie z Discorda społeczności Actifit https://discord.gg/BFk3NV, gdzie codziennie w nieregularnych porach organizowane są konkursy, które polegają na poświadczeniu zakupu w czasie trwania konkursu (zwykle około 20 min) 100 tokenów AFIT oraz posiadania co najmniej 1 AFITX, gdy spełni się te dwa warunki, pod postem o konkursie umieszcza się screeny poświadczające i link do ostatniego swojego postu z aplikacji Actifit. Jeżeli warunki zostały spełnione to post ten zostanie 'podbity' 100% głosu z konta actifit.reward, wartość głosu to około 0,30$, więc warto się schylić i podnieść :) A co zrobić z kupionymi tokenami AFIT? Ja natychmiast odsprzedaję te tokeny, czasami jeszcze w czasie trwania konkursu, po zrobieniu screenów z zakupu, w tym czasie zdarza się, że cena idzie w górę, więc można jeszcze na tym zyskać.



17035
Jogging, Running, Walking

Sort:  

Dobre to piwko chociaż?

Dobre !BEER szczególnie że lubię stouty

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @jozef230, here is your BEER token. Enjoy it!

6,4 % alkoholu, jest moc 😁 a jak cenowo wychodzą takie piwa? Ponad 1 euro?

Posted using Partiko Android

No wiesz !BEER rzemieślnicze nie są tanie. W przypadku tego piwa zapłaciłem 3,50 EUR, w Polsce podejrzewam, że cena jest około 8-10 PLN.

Noo sporo, ale są jakościowe lepsze od tzw. sikaczy 😋 w takim razie Twoje zdrowie!

Posted using Partiko Android

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @baro89, here is your BEER token. Enjoy it!

..umówioną miałem wizytę u dentysty, kilka kroków od gabinetu jest parking, ale dziś był cały zajęty, na dodatek kręciło się tam sporo policjantów, kilku z nich kierowało ruchem, nie wiem o co tam chodziło...

jak to o co?
ja tam bym OD RAZU odczytała, że wszystkie znaki na gwiazdach i niebie mówią mi, żeby do tego dentysty nie iść 😜

No wiesz, pewnie masz rację :) jak zwykle :P
Na tą wizytę umówiony już byłem 3 miesiące temu, wiem brzmi to jak polska państwowa służba zdrowia... tylko tam chyba w latach się liczy, ale nie ważne, chodzi o to, że gość jest dobry i na kolejną wizytę musiałbym czekać znowu 2-3 miesiące, a głupio się czuję bez zęba, nawet jak go nie ma z tyłu i przez blisko rok od wyrwania mogłem się przyzwyczaić :) a tak za dwa tygodnie będę miał nowy ząb :)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRAIL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z traila @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 73.0025 AFIT tokens for your effort in reaching 17035 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 15.52% upvote via @actifit account. 14.42% of this upvote value is a result of an exchange transaction you performed for 20 AFIT tokens !
Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63247.38
ETH 3242.29
USDT 1.00
SBD 3.90