You are viewing a single comment's thread from:RE: [25-6-19] 장마 전View the full contextfuturecurrency (72)in #zzan • last year 충청도 사람들은 야구 없으면 어께사나요 흐흐
글게 말입니다.
꼴찌를 그 긴 세월 견디며…. ㅋㅋㅋㅋ