Sort:  

Clipboard - 15 lipca 2018 01_23.png

A nie wiem ... Może masz jakieś kontakty z demonami?

Chyba coś w tym jest ;)

A tak na poważnie, czy uważasz treści osób z naszego pentagramu za słabej jakości, spam lub plagiat?

Tak. Mógłbym oczywiście napisać do SteemCleaners by się zajęli Wami. Ale nowa aktualizacja Steem to zrobi

@ferwi co jest bardziej szkodliwe ?

-głosowanie manualne na ciągle te same osoby co do wysokiej jakości treści jesteśmy pewni

-podpięcie się do diosbota i głosuje automat

Mamy rożne spojrzenie na steema nie ingeruj w moje działania to i ja nie będę ingerował w Twoje. Wierz że jest w moim interesie rozwój platformy w przeciwnym razie nie inwestował bym samodzielnie oraz nie poszukiwał inwestorów.

Pozwól aby każdy działał wedle własnego uznania, a czas nas obu zweryfikuje.

-głosowanie manualne na ciągle te same osoby co do wysokiej jakości treści jesteśmy pewni

Weź mnie nie rozśmieszaj XD Całe twoje głosowanie to praktycznie kółko adoracji i nic poza tym.

-podpięcie się do diosbota i głosuje automat

Myślę, że ostatecznie DiosBot. Gdyż mimo, że to kijowy projekt ostatecznie to lepiej wspiera społeczność niż ty. Głosuje na ~150 osób, a nie 5. No i oczywiście z DiosBota są usuwane osoby, które na to zasługują. Nawet parę dni temu taki jeden krętacz wypadł ... hmm ... jak on miał?

Mamy rożne spojrzenie na steema nie ingeruj w moje działania to i ja nie będę ingerował w Twoje.

Ależ ingeruj w moje działania. Nie jestem nieskazitelnie czysty, ale od ponad roku dzień w dzień praktycznie robię co mogę by inni zarabiali więcej. Twoje wsparcie kończy się na lizaniu tyłków w celu swojego zarobku. Praktycznie zero upvotów dla tej "wspaniałej społeczności, którą chcesz wspierać".

Tak, zauważyłem, że nagle zupvotowałeś parę wpisów. Nie zmienia to jednak faktu, że patrząc na resztę twojej historii sprzed paru dni ... nie było żadnej akcji.

Chyba, że chodzi o takie "na niby". To ok, wspierasz ludzi

Sprawdź jakim tagiem się opiekuję i czy nie daje tam czasem upów.

Coś mnie tu kłamiesz kolego. Aż trudno uwierzyć że przeoczyłeś : https://busy.org/@boddhisattva/top-135-effective-steemit-curators-in-polish-category-for-the-last-week-2018-07-02-2018-07-08

No, mając 10 razy więcej SP od Diosbot masz tylko 2 razy lepszą efektywność. Nani? :D

No tak, musisz wszystko ładować w swoich przyjaciół ;) Ciekawi mnie czy ten raport ich uwzględnia i jakby było bez nich

Przykro mi lecz w tym miejscu kończę dyskusję gdyż nie widzę powodu do dalszego jej kontynuowania.

Zarzucasz mi że mam kółko adoracji - ja odpowiadam TAK MAM

Dużo piszesz lecz nie masz nic interesującego do napisania

Ja tu kasę włożyłem i się NIĄ DZIELĘ w mniejszym lub większym stopniu a Ty dzielisz się tym co sam wcześniej wyżebrałeś takie są fakty.

Monika , Ator, Naila i kilka innych osób dostają u mnie upvoty z automatu i tak już zostanie, tego nie zmienią żadne malunki

Hmm, czyli to prawda, że to twoje kółko? Ciekawe, ciekawe. Ile razem wyciągacie?

Tak, raz w roku spotykamy się wszystcy razem w Can Cun i dzielimy się kasą pod stołem.

Powiem, że nie zdziwiłbym się. Spodziewałem się reakcji "Kurde, oni oszukują coś, co 2 dni temu wybudowałem, może powinienem się zastanowić czy warto takie kółko adoracji wspierać".

No, ale cóż. Ciekawiło mnie czy coś się nagle zmieniło. Jak rozumiem, to iluzoryczne - będzie lepiej, a reszta jest milczeniem :P

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65092.40
ETH 3470.06
USDT 1.00
SBD 2.50