You are viewing a single comment's thread from:

RE: PROJEKT ZMONETYZOWANE MYŚLI- prolog

in #zm-project6 years ago

Przykro mi lecz w tym miejscu kończę dyskusję gdyż nie widzę powodu do dalszego jej kontynuowania.

Zarzucasz mi że mam kółko adoracji - ja odpowiadam TAK MAM

Dużo piszesz lecz nie masz nic interesującego do napisania

Ja tu kasę włożyłem i się NIĄ DZIELĘ w mniejszym lub większym stopniu a Ty dzielisz się tym co sam wcześniej wyżebrałeś takie są fakty.

Sort:  

Ok, poproszę tego Pana od tabelki by odliczył kółko wzajemnej adoracji. Ciekawi mnie co wtedy się stanie (bo podejrzewam, że to będzie rzeźnia)

Trzymam za słowo i czekam na link pod tym komentarzem do wyników.

Na jutro powinno być

I jakie wnioski z tego ?

No ty mi powiedz, co wyczytałeś z tabeli xd

Nic o czym bym nie wiedział ;) A Ty co wyczytałeś ?

No masz tu tabelkę na kogo oddajesz najwięcej głosów :P Może powinienem zaznaczyć gdzie są polskie wpisy. Praktycznie od 20 pozycji w dół. Pytanie czy DiosBot w takim razie swoim marnym głosikiem nie jest lepszym kuratorem ... ;)

Tak poproszę o zaznaczenie, bo aktualna wersja jest mało czytelna.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64573.45
ETH 3441.06
USDT 1.00
SBD 2.51