Sort:  

Przykro mi lecz w tym miejscu kończę dyskusję gdyż nie widzę powodu do dalszego jej kontynuowania.

Zarzucasz mi że mam kółko adoracji - ja odpowiadam TAK MAM

Dużo piszesz lecz nie masz nic interesującego do napisania

Ja tu kasę włożyłem i się NIĄ DZIELĘ w mniejszym lub większym stopniu a Ty dzielisz się tym co sam wcześniej wyżebrałeś takie są fakty.

Ok, poproszę tego Pana od tabelki by odliczył kółko wzajemnej adoracji. Ciekawi mnie co wtedy się stanie (bo podejrzewam, że to będzie rzeźnia)

Trzymam za słowo i czekam na link pod tym komentarzem do wyników.

Na jutro powinno być

I jakie wnioski z tego ?

No ty mi powiedz, co wyczytałeś z tabeli xd

Nic o czym bym nie wiedział ;) A Ty co wyczytałeś ?

No masz tu tabelkę na kogo oddajesz najwięcej głosów :P Może powinienem zaznaczyć gdzie są polskie wpisy. Praktycznie od 20 pozycji w dół. Pytanie czy DiosBot w takim razie swoim marnym głosikiem nie jest lepszym kuratorem ... ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59232.68
ETH 2638.71
USDT 1.00
SBD 2.44