Yaşamak güzel[Cointurk 14. Projesi]

in #zappl7 years ago

Merhabalar , bu yazımı @kusadasi'nın yaptığı projeye katılmak için yazıyorum. Yapmamız gereken sadece hobileri anlatan bir yazı yazmamız. Bu 14 projeye sadece reputation puanı 45'e kadar olan kullanıcılar katılabiliyor. Sizde katılmak istiyorsanız bu https://steemit.com/cointurk/@kusadasi/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-14 linkte ki kullanım koşullarını sağlıyarak gerçekleştirebilirsiniz. Koşullar dediğim ufak kolay şeyler. Bu yazıdan kazancımı power up için kullancam. Boyle projeler ile bizlere yardım eden @kusadasi'na teşekur ederim.

Ben çok hareketli biriyim baya hayellerimi ve hobilerimi gerçekleştiririm. Sabahları erken kalkıp muhakkak spor yaparım. Her sabah 8 gibi spor salonunda spor yaparım. Yazları tatile gidiyorum, dillenip rahatlamak için. Tarihi yerleri gezmeyi severim. Extrem sporlarıda yapmışlığım var önceden.

Bu tarihi yerleri gezerken çekilmiş olduğum fotoğraflardan biri.
3h0M5quT0dU.jpg

Yüzemeyi çoğu insan gibi bende çok severim. Burda yazda tatildeyken çekilmiştim.
byUBvDoQNZ8.jpg

Kayak yapmaya gittiimizde çekilmiştim burda.
noB5wWDRGBc.jpg

Extrem sporları sevdiğimi söylemiştim. Burda da dağcılık deneyimimden fotoğraflar
ZVMenheOWrM.jpg
GJ_RLT5bomY.jpg

Hayatta yapmayı istedğim şeyleri erteleyen biri değilimdir. Bence sizde yapmak istedğiniz şeyleri ertelemeyin. Okuyan herkese teşekkurler.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62978.31
ETH 2546.24
USDT 1.00
SBD 2.76