Test objektiva br. 7 Revuenon Auto Zoom MC Macro 28-70mm f/4-22 (M42)

in #yu-stem6 years ago (edited)

Pozdrav svim steemerima! Danas ću uraditi sedmi test po redu. Ukoliko niste videli ostale testove, imate ovde 1. test Industar 61 l/z , 2. test Revuenon 35mm, 3. test Tair 11A, 4. test Jena 50mm, 5. test Vivitar 75-260mm, 6. test Helios 44-2 . Testiraću objektiv po imenu "Revuenon Auto Zoom MC Macro 28-70mm f/4-22". Ispričaću vam neke specifikacije objektiva, prikazati par fotografija i dati moje lično mišljenje o objektivu. Objektiv će biti povezan sa mojim digitalnim jednookim refleksnim fotoaparatom (DSLR) Canon 600D.

IMG_6703.jpg

IMG_6704.jpg

Prvo šta vam je potrebno da povežete ovaj objektiv (koji ima M42 navoj za povezivanje sa fotoaparatom) sa DSLR-om jeste da adapter M42 na Canon EF. Cena ovog adaptera je 500 dinara ( link sa kupujemprodajem) ili možete kupiti za 2.56$ na kineskim sajtovima, mada treba da čekate otprilike mesec dana da vam stigne. ( link sa aliexpressa)

Kratka istorija i opis objektiva : Objektiv je napravljen od strane kineske firme "Cosina", takođe je poznat kao Cosina MC Macro 28-70mm f/4-22. Sadrži makro funkciju koja se približava na razmeri 1:3.2.

  1. Sadrži 8 listića blende.
  2. Minimalna fokusna daljina je 0,7 m.
  3. Navoj za filtere je 62mm.
  4. Žižna daljina je 28-70mm
  5. Težina objektiva je oko 400gr.
  6. Maksimalni otvor blende je f/4
  7. Minimalni otvor blende je f/22
    Nisam pronašao da neko prodaje u Srbiji, a nisam ni na Ebay-u. Ja sam ga kupio pre par godina i cena je bila oko 10e, mada je to cena bila za pokvaren objektiv i uz njega sam dobio jos jedan objektiv.

Danas kao test fotografija će biti uglavnom fotografije napravljene izbliza, makro, pošto mi to jedino radi na ovom objektivu. Sve su fotografije napravljene sa minimalnom fokusnom daljinom i na 70mm pošto mehanizam objektiva ne radi. Takođe da napomenem, fotografije nisu obrađivane.

IMG_6674.jpg

CameraLensShutter speedF-stopISO
Canon 600DRevuenon 28-701/80 sec.f/4100

IMG_6677.jpg

CameraLensShutter speedF-stopISO
Canon 600DRevuenon 28-701/80 sec.f/4100

IMG_6682.jpg

CameraLensShutter speedF-stopISO
Canon 600DRevuenon 28-701/200 sec.f/4100

IMG_6685.jpg

CameraLensShutter speedF-stopISO
Canon 600DRevuenon 28-701/80 sec.f/4200

IMG_6687.jpg

CameraLensShutter speedF-stopISO
Canon 600DRevuenon 28-701/100 sec.f/4100

IMG_6691.jpg

CameraLensShutter speedF-stopISO
Canon 600DRevuenon 28-701/100 sec.f/4100

IMG_6697.jpg

CameraLensShutter speedF-stopISO
Canon 600DRevuenon 28-701/200 sec.f/8100

Zaključak: Kvalitet objektiva je odličan, napravljen je od čelika, nema nigde plastike. Što se tiče kvaliteta fotografije na maksimalnom otvoru blende, nije loš uopšte. Pravi dobre makro fotografije. Hteo sam da ga povežem sa makro tubama, ali naišao sam na problem. Ne može se koristiti onda blenda na objektivu, uvek će biti na f/4, zbog iglice koja je potrebna da se pritisne da bi blenda radila. Sve u svemu, odličan odnos cene i kvaliteta u svakom slučaju. Ako nađete negde u Srbiji, javite mi, hteo bih da kupim ispravnu verziju objektiva.

Sort:  

Hi @miroslavrc!

Your post was upvoted by utopian.io in cooperation with steemstem - supporting knowledge, innovation and technological advancement on the Steem Blockchain.

Contribute to Open Source with utopian.io

Learn how to contribute on our website and join the new open source economy.

Want to chat? Join the Utopian Community on Discord https://discord.gg/h52nFrV

Hteo sam da ga povežem sa makro tubama, ali naišao sam na problem. Ne može se koristiti onda blenda na objektivu, uvek će biti na f/4, zbog iglice koja je potrebna da se pritisne da bi blenda radila.

Zar ga ne gurne tubica kad se zategne?

Lanac i šapica su super

Ove makro tube što ja imam ne mogu da pritisnu tu iglicu, baš sam pokušavao malo pre kada sam pravio ove fotografije. Verovatno ima da se kupe makro tube sa tim limom na pocetku zavrtanja.
Video si verovatno da isto tako imaju i M42 adapteri, neki imaju taj produženi lim, a neki ne.

IMG_6706.jpg

Evo primer baš mojih. Mislim da se tako mogu i makro tubice.

Hm... Ova moja za Sony je naprosto široka i skroz ravna, zato mi je bilo čudno

Verovatno sve zavisi i od proizvođača tih adaptera.

Video sam na fb foto forumu da se ljudi zale ali mi nije bilo najjasnije. Palidrvce jedno... :D



This post has been voted on by the steemstem curation team and voting trail.

There is more to SteemSTEM than just writing posts, check here for some more tips on being a community member. You can also join our discord here to get to know the rest of the community!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66304.34
ETH 2983.64
USDT 1.00
SBD 3.68