You are viewing a single comment's thread from:

RE: Test objektiva br. 7 Revuenon Auto Zoom MC Macro 28-70mm f/4-22 (M42)

in #yu-stem6 years ago

Hteo sam da ga povežem sa makro tubama, ali naišao sam na problem. Ne može se koristiti onda blenda na objektivu, uvek će biti na f/4, zbog iglice koja je potrebna da se pritisne da bi blenda radila.

Zar ga ne gurne tubica kad se zategne?

Lanac i šapica su super

Sort:  

Ove makro tube što ja imam ne mogu da pritisnu tu iglicu, baš sam pokušavao malo pre kada sam pravio ove fotografije. Verovatno ima da se kupe makro tube sa tim limom na pocetku zavrtanja.
Video si verovatno da isto tako imaju i M42 adapteri, neki imaju taj produženi lim, a neki ne.

IMG_6706.jpg

Evo primer baš mojih. Mislim da se tako mogu i makro tubice.

Hm... Ova moja za Sony je naprosto široka i skroz ravna, zato mi je bilo čudno

Verovatno sve zavisi i od proizvođača tih adaptera.

Video sam na fb foto forumu da se ljudi zale ali mi nije bilo najjasnije. Palidrvce jedno... :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58140.33
ETH 2348.86
USDT 1.00
SBD 2.44