စိတ္​နာသြးရင္​

in #writing6 years ago

တကယ္စိတ္နာသြားခဲ့ရင္
ဘယ္ေလာက္ပဲ သံေယာဇဥ္႐ွိ႐ွိ ေသြးေအးသြားႏုိင္တယ္။
image
တကယ္စိတ္နာသြားခဲ့ရင္
ဘယ္ေလာက္ပဲခ်စ္ခ်စ္ ေက်ာခိုင္းပစ္ခဲ့ႏိုင္တယ္။

တကယ္စိတ္နာသြားခဲ့ရင္
ဘယ္ေလာက္ပဲ ခင္ခင္ ေဝးေဝးကေနေ႐ွာင္က်ဥ္သြားႏိုင္တယ္။

တကယ္စိတ္နာသြားခဲ့ရင္
ဘယ္ေလာက္ပဲတြယ္တာေနပါေစ လွည့္မၾကည့္တမ္းစြန္႔ခြာသြားႏိုင္တယ္။

တကယ္သာစိတ္နာသြားခဲ့ရင္
ဘယ္လိုပဲ ပတ္သက္မႈေတြ႐ွိေနပါေစ ျပန္မဆံုေၾကး ႏႈတ္ဆက္သြားႏိုင္တယ္။

ခႏၶာကိုယ္ျပင္ပကဒဏ္ရာေတြ
ဘယ္ေလာက္ျပင္းျပင္း အခ်ိန္ၾကာလာရင္ အနာ ျပန္က်က္သြားႏိုင္တယ္။
စိတ္ထဲမွာျဖစ္သြားတဲ့ဒဏ္ရာအနာတရကေတာ့ အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမွ် ပိုျပင္းထန္လာတတ္တယ္။

စိတ္ဆိုးရင္စိတ္ျပန္ေျပဖို႔လြယ္တယ္။
စိတ္နာရင္
ပကတိအတိုင္းျပန္ေကာင္းလာဖို႔မလြယ္ဘူး။
image
Credit to မေနာျဖဴ᠌᠌᠌
@yemin
photo credit;Google Image.

Sort:  

hey so nice I really like your post! Thanks for it! I actually wrote my 2nd part of my introduceyouself and I write about that I went to jail because of cryptos... lets make steemit together to a better place with our content! I would like to read a bit more about you and maybe do you have some more pictures? Maybe you upvote me and follow me swell as I do? https://steemit.com/counterfeit/@mykarma/2-jail-review-counterfeit-euro-speeeeending-time

This post has received a 0.78 % upvote from @drotto thanks to: @yemin.

Release the Kraken! You got a 1.26% upvote from @seakraken courtesy of @yemin!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85