You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden yazıyorum? #1

in #writing6 years ago

"Neden yazıyorsunuz?" sorusu basit gibi görünse de aslında bir ucu; Biz de farkında olmadan, West World'deki Dolares ya da Arnold gibi miyiz? e kadar gidiyor ve yeni bir soru daha getiriyor, daha yazmaya gelmeden

Neden konuşuyoruz?


İlgili ilgisiz konuları, ilgili ilgisiz pek çok insanla koşuyoruz. Karşıdaki ilgili ve bilgili çıktığında, her iki tarafında zaten bildiği şeyleri daha bi heyecanla konuşuyoruz :)

Hatta, aynı filmi, aynı zamanda, yan yana ve aynı sahnelerde şaşırıp "waay!" bakışıyla onaylaşarak izlediğimiz birisiyle, film sonrası "evet", "evet" diyerek neden yeniden konuşuyoruz? Ve dahi bazı cümleleri "tekrar" ediyoruz. İyi ama Neden?

Sort:  

Westworld dedin, beni benden aldın, yıldızı kaptın :) Bi west world'çü görmek güzel. Yazmanın ve konuşmanın, muhakkak daha derin ve benliksel sebepleri vardır. Felsefeik, Antropolojik veya hangi bilim dalından bakarsak bakalım. Varoluşsal bir dışa vurum, bir yüzleşme, bir eylem. Belki de, bununla ilgili bir tane daha yazmalıyım.

Westworld dedin, beni benden aldın, yıldızı kaptın :) Bi west world'çü görmek güzel.

diye okuyunca, az yukarıdaki olay içinde buldum kendimi :)

Karşıdaki ilgili çıktığında, ..daha bi heyecanla konuşuyoruz :)

kodda bi bug var da loop'a düşüyorum galiba :)

o bug değil, orda olması gereken birşey :) (Mr. Robot'a da bir selam çakmış olalım)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59190.13
ETH 3187.58
USDT 1.00
SBD 2.45