You are viewing a single comment's thread from:RE: [여름낭만일기] 낭만의 기쁨과 슬픔View the full contextlevoyant (77)memberwisdom runner 1기in Wisdom Race 위즈덤 레이스 • 5 years ago 와 드디어! ktx 예매해야겠어요!
와! 보얀님이 오신다니 기대되요- 춘자들과 기다릴게요