Sort:  

Enn så lenge, den forsvinner snart.
Skulle gjerne kost meg mer med snøen, men har ikke tid, alt for mye som skjer her i crypto verden. Sitter å venter på en mining rig som endelig har kommet gjennom tollen, vet ikke når den kommer, men håper den kommer idag eller i morgen, og da må jeg stå klar her hjemme så jeg slipper å reise ned til postkontoret for å hente pakken.
Kan nyte snøen en annen gang, er viktigere å få gang på mining riggen

Mining rigg? Hvilken valutta skal du mine? Og er det noe vits i å mine lengre? Trodde det var bare de med servere like store som 8 ishockeyhaller som drev med slikt nå om dagen?

Den riggen som kommer er til hobby mining av diverse små coins som en dag forhåpentligvis stiger i verdi. dette er da altså en GPU rig, som kan mine det meste.

Det du tenker på er BTC minere (SHA-256), hvor du trenger veldig mange for å få noe utav di, så i slutten av januar begynnelsen av februar kommer det et lass med ASIC minere levert på døra mi, disse skal grave etter BTC. og kommer til å koste en formue i strøm.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62750.78
ETH 2444.79
USDT 1.00
SBD 2.66