Hello, I am a new member Aysun Ekmekçi / Herkese Merhaba

in #whoami6 years ago

Merhaba, bugün steemite kabul edildim. Öncelikle bu aileye katıldığım için mutluyum. Günlük hayatımda okulumdan alan boş vaktimi herhangi bir konu üzerine blog yazmaya ve blog okumaya adamak için bu aileye katıldım. Steemitte bunu gerçekleştirebileceğimi düşünüyorum.

Hello, I was accepted to Steemite today. First of all I am happy to join this family. I joined this family to write blogs and read blogs on any topic in my daily life from my school. I think Steemitte can do that.

Ben Aysun Ekmekçi. 1998 Temmuz ayı doğumluyum. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi öğrencisiyim. Günlük hayatımdaki sorunları eleştirerek çözümler getirdiğim ve politikaya merakım için bu bölümdeyim. İlerde kendi alanımda araştırmalar yapıp onları eleştiren birisi olarak tanınmak istiyorum.

I'm Aysun Ekmekçi. I was born in July 1998. I am a citizen of the Republic of Turkey. I'm studying at Çanakkale Onsekiz Mart Universtiy Political Science And Public Administration.I am in this department to criticize the problems in my daily life and to bring solutions and curiosity to politics. I want to be recognized as a person who will research and criticize in my own field in the future.

Kendimi yeni yeni keşfetmeye başladım. Mesela spor dallarının hepsini izlemeyi çok severim. Bir çok olimpiyat sporcusunun belgeselini ezbere biliyorum. Aynı zamanda 8 yıl profesyonel taekwondo sporu yaptım ve 3 yıl lisanslı jimnastik ile uğraştım. Uzak Doğu kültürüne ilgi duyuyorum. Yeni bir motosiklet kullanıcısıyım ve yıllardır tutkunuyum. İzciyim, kamp yapmaktan, doğa yürüyüşüne çıkmaktan çok zevk alırım. Aynı zamanda bütün müzik zevklerine hakimim. Etnik müziklere ve hip hop müziğe düşkünlüğüm var.

I began to explore myself recently. I like to watch all sports. I know the documentary of many Olympic athletes by heart. At the same time I made professional taekwondo sports for 8 years and worked with licensed gym for 3 years. I am interested in Far Eastern culture. I am a new motorcycle user and I have been passionate for years. I am scout. I enjoy doing camping and hiking. I also enjoyed the music dominate the whole. Ethnic music and I have a fondness for hip-hop music.

Steemit'i arkadaşımın önerisi üzerine inceledim ve konsepti cidden çok hoşuma gitti. Yazılım sektörüne girmek ve teknolojik gelişmeler ile ilgili kendimi geliştirebileceğimi düşünüyorum. Size bir çok konuda içerik sunabileceğimi düşünüyorum. Umarım paylaşımlarım hoşunuza gider ve kendinize ait parçalar bulabilirsiniz.

Steemit I examined my friend went on the proposal and concept really enjoyed myself. I think I can improve myself about entering the software industry and developing technological developments. I think I can offer you a lot of content. I hope you enjoy sharing and find your own tracks.

Yeni postlarda görüşmek üzere.
See you in new posts.

Sort:  

Merhaba, hoşgeldiniz.

@turbot !welcome

Hoş geldin umarım eğlenceli zaman geçirirsin.

Hoşbulduk, teşekkürler

Merhaba @aysunekmekci,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Hoşgeldiiin!!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.035
BTC 64866.85
ETH 3369.73
USDT 1.00
SBD 4.45