老婆今晚又来整蛋糕吃了,佢喺度猜粉我就帮

in #wherein4 years ago (edited)

老婆今晚又来整蛋糕吃了,佢喺度猜粉我就帮佢打蛋白霜,好彩有打蛋器喺会攰死我😄,一边打一边加白糖,当打到可以竖起来个快子就算OK了,之后就将蛋黄猜的粉再同蛋白霜溝埋一齐捞匀佢可以了。

佢喺方入电饭煲入边蒸嘅,而我就拿咗个细碟仔装啲拿去焗炉烤。尝试下用唔同嘅方整,睇吓边样好食啲。单睇卖相的话我觉得焗炉整出来的好睇啲😄

Sort:  

😍好漂亮的蛋糕🍰好有食欲👍
!shop

Posted using Partiko Android

味道还不错哦😄

Posted using Partiko Android

支持你的贴子(by MARLIANS)

拍拍拍,最近大家都在放毒啊,美食诱惑,捂脸。

没办法,在家闲得蛋痛😂

Posted using Partiko Android

支持你的贴子(by MARLIANS)

JCAR 구독보팅입니다.
3월이 시작되었네요.
건강하고 활기를 찾는 3월 되기를 바랍니다.

Support your post (by ACTNEARN Token)
Thank you for sharing, Nice post

I also will eat 蛋糕
啪啪啪
!shop

来来来,请你吃
!shop

Posted using Partiko Android

支持你的贴子(by MARLIANS)

焗得好靓😍😍焗的话我喜欢放少少牛油🧈焗出来好香😍😍😍

Posted using Partiko iOS

无买倒牛油😄
!shop

Posted using Partiko Android

支持你的贴子(by MARLIANS)

小Q,我好奇这里放果酱又会是什么味道啊

不用好奇,就多了果酱味而已😄

Posted using Partiko Android

啪啪啪

支持你的贴子(by MARLIANS)

你那里天气如何?你好!家中可愛的寵物照想要跟大家分享嗎?或是出去玩拍到一些可愛的動物,別忘了到@dpet分享,可以得到@dpet的獎勵喔!倘若你想让我隐形,请回复“取消”。

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67310.11
ETH 3522.28
USDT 1.00
SBD 2.71