Orani etxean etxean eserita. Nire anaiaren emaztea zen

in #wedding6 years ago

Arani lehen ikusi nuen auzoko denda batean.
Entrenamendua neska-lagunarekin itzuli zen. Lagunekin hitz egin nuen.
Arani aurrera joan zen eta bi izozkiak hartu zituen dendatik.
Ia berehala Shihab nire laguna ... neska azukrea?
Ez nekien zer galdetu ... neskatxa
Lagunak esan zuen ... nire anaia gazteagoa da, neska neska lagun.
Barre egin eta barre egin nuen.

hh.png

Gure adarrak maite eta egiten badira. Beraz, zergatik ez duzu hainbeste esan.
Nire lagunak erantzun bat eman zidan ... Kalalek azken berriak jaso zituen.
Hitzaldia ez zen urrunago joan.
Urtebete igaro ondoren ... negua. Abhiq biyana lagunak harrapatu ditu Coxen Bazarera joateko. Ama ulertu zuen baimena hartu eta hartu zuen.
Lagunekin ... Zapataria Coxen Bazarera joan zen. Biratu Oso dibertigarria zen.
Han astebete egon ziren han.

Inani Beach, Maheshkhali ... Teknaf Naf ibaiaren irudiak oraindik ere amaren begietan negar egiten ari dira. Azken agur hori gorputzera itzuli zen.
Astebetean, Gikiko lagunak etxera itzuli zirenean, autobusa istripu tragikoa zen.
Alderantzizko lesio larria dago. Aldi berean, gerlaria hil da. Lagunak etxera itzuli ziren sorbaldetan.
Abik eta Arani, ezkutuka ezkonduta zeudenez, Abikis-eko lagunak baino ez zituen ezagutzen. Beren ezkontza agertu zen.

Sort:  

You haven’t missed a thing!

You got a 5.18% upvote from @emperorofnaps courtesy of @elviakossman!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79