Sort:  

Dankje Ivy! Dat van die Ahoooo~~ Mag je mij een keer uitleggen. :-)
Graag gedaan! ( Kijk al vooruit naar jouw serie over het Open Luchtmuseum. ;-) )

@oaldamster..ik wil het graag uitleggen maar mischien veel beter als u dat kan zelf ervaren - ik heb het maar van de millionair mind intensive seminar in antwerp 3 jaar geleden geleerd, veel goede dingetjes daar geleerd vooral hoe ik geld kan beheersen want vroeger was het anders om - het was geld die leek als of het mij beheerst -ik ging daar om wat dingetjes te leren want ik ben gewoon een grote fan van T. Harv Eker ook - geen andere cursus gekocht en volgens mij weet @cass daar ook over want zij praten over de gorille business genius rule - heb ik ook daar geleerd... over de openlucht twijfel ik want die fotos die ik heb zijn nu wat ouder en iemand had een post gemaakt die zei dat mag niet of zo .. de regels hier zijn niet zo duidelijk maar ik heb wel iets nieuw gedaan .. dat komt nu later.. @oaldamster, u bent hier wat ervaren denk ik, mijn portomonee zei dat ik curation rewards aan iemand gegeven had en het is ok maar nu doet het weer niet - hoe werkt dat eigenlijk? Moet ik een specifiek bedrag van SD dan hebben om dat ook te kunnen? bijvoorbeeld wil ik een iemand ook curation rewards geven - maar dat werkt niet of mischien weet ik niet hoe het werkt? mischien u wel?

Loading...

U mag jij zeggen hoor Ivy. ;-)

Kom later nog uitgebreid terug op je reactie.

Op mobiel vind ik niet zo handig en tijd om te eten en van die dingen.

@oaldamster ok zal ik doen.. dank je.. ik ge even dineren - een beetje verslaafd hier hahaha

Smakelijk eten! SteemIt kan verslavend werken. ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66431.89
ETH 2569.32
USDT 1.00
SBD 2.65