You are viewing a single comment's thread from:

RE: Op 1 Jaar van ZERO to HERO ! Ik bedankt mijn baas voor het ontslag = Daardoor sta ik waar ik nu sta!

in #vincentb7 years ago (edited)

@gentstudent
Dit pareltje van een post is ontdekt door het Nederlandse OCD-team! ( @jackjohanneshemp en @poeticsnake)

Reageer op deze reactie als u dit accepteert en hier aan mee wilt doen. Door dit te accepteren, maakt u kans op extra beloningen en kan een van uw foto's in onze compilatiepost worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

Geweldig om weer een nieuwe blogger te zien schrijven in het Nederlands! Welkom op het platform! Ik hoop dat je veel plezier zult beleven hier!

XX Snekky

Sort:  

ik accepteer dit uiteraard!

Super! Bedankt voor het reageren!
Als je wilt kan ik je wat links geven die erg handing kunnen zijn hier op steemit?

zou ideaal zijn!

Vriendschappen zijn GOUD waard hier.
Discord is een van de mogelijkheden waar je vrienden kan maken en met ze chatten. Je hebt ook Steemit.chat dat vind je onder je menu.

Have a look at @minnowsupport ! This is a community for newer members on the platform. You can also find them on Discord chat!
link: https://discord.gg/UDwKuUN

Je kan mij daar ook vinden onder de naam Snekky!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59452.44
ETH 2541.44
USDT 1.00
SBD 2.54