Op 1 Jaar van ZERO to HERO ! Ik bedankt mijn baas voor het ontslag = Daardoor sta ik waar ik nu sta!

in #vincentb6 years ago

Dag beste Belgjes en Nederlandertjes!

Ik ben Alex vanuit belgie!

Ik ben benieuwd hoeveel belgen en nederlanders hier op steemit zijn!
Het zou fantastisch zijn moesten jullie daarom ook direct contact opnemen!

Altijd lekker gezellig!

Al bij al werd het Een bewogen jaar van Ups and Downs voor mij:

15284185_1160596217381720_3298252962736780404_n.jpg

Het begon allemaal dat ik mijn voorste kruisband had afgescheurd. Na dat ik dit melde aan
mijn baas ontsloeg hij mij 1 week na de gebeurtenis.

Stank voor dank noem ik dat dan!

Voor mij was het een serieuze klap in het gezicht en moest ik dus ook nog 9 maanden revalideren + operatie.

20374661_1400881080019898_8062403417756165680_n.jpg

Na hard werken bij the one and only: movetocure in Antwerpen....

15391047_1171759652932043_1006613961233421509_n.jpg

Resultaat waar ik fier op ben!

20374528_1400889960019010_1327841585982209863_n.jpg

![19366291_1365432486898091_8876216191251143683_n-2.jpg()

In die 9 maanden dat ik thuis zat had ik besloten niet meer voor een baas te werken
Er is niets beter dan te werken voor jezelf, waarom?

je bepaald je eigen uren
je limiet op geld verdienen is sky is the limit
Je kan veel op de zaak inbrengen
Je kan meer vanuit thuis werken
Je kan je eigen vakanties inboeken
Wat ik minder leuk vond om voor een baas te werken was:

Vroeg opstaan
Verplichte overuren die amper of niet werden uitbetaald.
Je doel is héél beperkt.
Je zult amper meer verdienen dan wat je nu krijgt!
Je moet rekening houden met het personeel dat ook vakantie wil

SCHOOL

763.jpg

Op school heb ik dan ook nooit super goede punten gehad en dat kwam omdat ik al redelijk vroeg wist
dat school bullshit was. Op school leren ze elke leerling hoe je aan een goede job geraakt.
En dat is door een DIPLOMA te behalen. Waar ik dus al 10 jaar zelf niet mee akkoord ga.

Een diploma halen is bij de meeste echt een tijdverlies. Ze halen een diploma en ze doen er niets mee.

Ik ben dan maar begonnen met het researchen over: amazon, cryptocurrencies en het verkopen van miners.

Ik ben met een collega in zee gegaan over het verkopen van miners. Die miners zijn totaal mijn ding.
We bieden klanten de beste prijzen aan:

Ethereum duo miners
Ze kunnen de miners bij ons in de farm zetten voor alleen 0.09 cent/kwh.
De duo miner kan op dezelfde moment 2 coins tegelijkertijd minen.
Onze miners zijn veel goedkoper dan de concurrenten.
In totaal heb ik nu 20+ miljoen in sales gedaan.
Ik heb een bedrijf leren kennen die met mij in zee gegaan zijn en voor 15+ miljoen hebben aangekocht.
Dat wil dus zeggen dat ik nog een andere 5 miljoen bij andere klanten heb opgehaald.

Neem risico: Zal de kans op falen groter zijn, maar zal de kans op succes ook groter zijn.
Geen risico nemen: Zal de kans op falen kleiner zijn, maar zal de kans op succes ook kleiner zijn.

Zo zie je maar, never give up, try a lot of things and believe in yourself!

Mensen die meer info willen over aankoop van miners en wat je kunt verdienen! Let me know!

Bedankt om dit allemaal te lezen!

groetjes,

Alex!

Sort:  

Welkom Alex :) wat leuk om te zien dat je toch jouw passie hebt gevonden! Mijn partner heeft zelf ook vijf ethereum miners dus snap het helemaal waarom je het geweldig vindt.

super! En is hij er blij van!? Laat me weten!

Ja natuurlijk :) het is uiteraard leuker dan 8 uur per dag voor iemand anders werken!

leuk om nog een nedersteemer te leren kennen, verzorg jezelf maar goed en groot gelijk voor zo een baas moet je niet werken, lijjkt me echt een golddigger, groeten vanuit gent

heerlijk dat er toch ook mensen zijn die onze taal kunnen spreken! Ik steek nu alleen al men focus op de cryptocurrency en miners! Dat brengt me zeker naar de top!

Alvast leuk je te horen!

@gentstudent er is ook een nederlandstalige steemit/discord community the lions legion je mag me steeds op discord of steemit chat me aanspreken voor meer uitleg. Misschien dat deze blog u ook een heel stuk verder kan helpen info groeten

@gentstudent
Dit pareltje van een post is ontdekt door het Nederlandse OCD-team! ( @jackjohanneshemp en @poeticsnake)

Reageer op deze reactie als u dit accepteert en hier aan mee wilt doen. Door dit te accepteren, maakt u kans op extra beloningen en kan een van uw foto's in onze compilatiepost worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

Geweldig om weer een nieuwe blogger te zien schrijven in het Nederlands! Welkom op het platform! Ik hoop dat je veel plezier zult beleven hier!

XX Snekky

ik accepteer dit uiteraard!

Super! Bedankt voor het reageren!
Als je wilt kan ik je wat links geven die erg handing kunnen zijn hier op steemit?

zou ideaal zijn!

Vriendschappen zijn GOUD waard hier.
Discord is een van de mogelijkheden waar je vrienden kan maken en met ze chatten. Je hebt ook Steemit.chat dat vind je onder je menu.

Have a look at @minnowsupport ! This is a community for newer members on the platform. You can also find them on Discord chat!
link: https://discord.gg/UDwKuUN

Je kan mij daar ook vinden onder de naam Snekky!

Is dit dezelfde gentstudent als op snapchat? ;)

ik ben een van de jongen yes ;)

We live in a world where finding fault in others seems to be the favorite blood sport. It has long been the basis of political campaign strategy. It is the theme of much television programming across the world. It sells newspapers. Whenever we meet anyone, our first, almost unconscious reaction may be to look for imperfections.

welkom het is super wat je al gepresteerd hebt nu in uw leven , blijf zo verder doen :) leuk dat er nog mensen hier in het nederlands schrijven :)

Philadelphians are intensely loyal. They don't switch teams even when the Sixers lose by 63 points or the Phillies finish last in the NL East.

Excellent content, follow back, vincentb tag unite - upvoted you - united we stand, divided we fall - together to the top

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64111.27
ETH 3065.56
USDT 1.00
SBD 4.00