You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] #2 Dziennik Kuratorski: Streamowanie

in #vimm6 years ago

Popieram inicjatywę, żeby nagradzać treści twórców, którzy streamują na jednej platformie i jest nią oczywiście vimm.tv. Jakoś za bardzo nie sprawdzam, czy ktoś streamuje na yt czy szczurku, bo te platformy nie mają i tak nic wspólnego z dramą na steemicie. Teraz przyszły takie czasy, że trzeba wiedzieć czego się chcę. Ja już dawno zdecydowałem jak poznałem fakty, że zostaje tutaj na steem i tworze tylko dla nich, nie sprzedaje się na jakimś Dshow za tokeny, bo tam to tylko jakieś chciwe lale mogą się czegoś dorobić xD. Zrezygnowałem z odznaki za weryfikację i z tych smiesznych 100 tokenów, bo nie widzę tam siebie. Chcę się tutaj rozwijać i wspierać przy tym innych twórców. Tworząc treści nie patrzcie tylko na hajsy, wszystko przyjdzie z czasem wraz z rozwojem platformy. Ja czuję się tu wspaniale i cieszę się, że ktokolwiek poświeci mi chociaż 5 minut czasu, żeby ze mną pogadać na streamach. Bądźcie ludźmi i wspierajcie się nawajem, a napewno razem osiągniemy sukces. STEEM
COMMUNITY GETTING STRONGER!!

Sort:  

Dobrze powiedziane :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57431.51
ETH 3085.99
USDT 1.00
SBD 2.35