You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trailer ostatniego sezonu "Wikingów"

in #vikings5 years ago

Jeden z moich ulubionych i choć rzeczywiście ostatnie sezony nie należą do najbardziej udanych. Szkoda, że już ostatni ale na szczęście zostaje jeszcze The Last Kingdom

Sort:  

Wzp, prawdą jest, że "The Last Kingdom" w kolejnych sezonach ma większy budżet lub twórcy lepiej ogarnęli reżyserię?

Bo 1 sezon mnie okrutnie zmęczył,a przynajmniej te kilka odcinków, które obejrzałem. W "Wikingach" przynajmniej miałem Lagerthę, czy Ragnara i z tego co pytałem znajomych, to wielu oglądało serial ze względu na nich.

Co do budżetu nie wiem bo nie sprawdzałem. Być może jest większy a może lepiej nim dysponują bo moim zdaniem kolejne sezony lepsze są od pierwszego. Oczywiście Ragnara czy Flokiego ciężko przebić nie mówiąc o Lagerthcie ale mnie wciągnęło.

To fajnie, może kiedyś dam szansę kolejnym sezonom. Co do "Wikingów", no niestety nie udało im się stworzyć dobrych następców dla wspomnianych przez Ciebie bohaterów. Albo po prostu nie zdążyli przez taki odpływ oglądalności :/.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67962.69
ETH 3852.35
USDT 1.00
SBD 3.66