Trailer ostatniego sezonu "Wikingów"

in #vikings5 years ago (edited)

Vikings-S6-_Key-Art-720x1080.jpg

#polish #wikingowie #pl-artykul #pl-historia #pl-seriale #pl-filmy #pl-artykuly #pl-blog

Rusini dokonują desantu na Kattegat, jak Alianci podczas D-day w Normandii xD. No i wygląda na to, że oblężenie będzie trwało kilka odcinków. No i dobrze, niech trwa. Od czasu Paryża nie mieliśmy takiej akcji (mówię o dłuższym obleganiu, nie 1 odcinkowym), a fajnie byłoby jeszcze zobaczyć takowe w mniejszej skali.

Fajnie, że to w końcu ostatni sezon. Co prawda nie byłem zadowolony z 4 i 5, jak z pierwszych 3, ale mimo swoich wad, to dawały mi choć trochę radości. Czasem co prawda wkurzałem się ponad miarę jakimś głupim wątkiem lub beznadziejnie prowadzoną postacią, która nie ma nic innego do roboty poza zapychaniem czasu antenowego, ale chyba nigdy mój wk...rw nie przekroczył tej niewidzialnej granicy, po której ma się dość.

Skoro to ma być ostatni sezon (serial zaliczył duży spadek oglądalności, a ludzie niespecjalnie chcą oglądać, jak latorośle Ragnara podbijają świat), to niech chłopaki zepną te poślady i wycisną z tego wszystko, co się da. Może przynajmniej odbiją się na sam koniec i serial nie zakończy się aż tak źle. Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno trochę osób wraca zwykle na finałowy sezon, jak poprzednie ich rozczarowały.

Sort:  

Jeden z moich ulubionych i choć rzeczywiście ostatnie sezony nie należą do najbardziej udanych. Szkoda, że już ostatni ale na szczęście zostaje jeszcze The Last Kingdom

Wzp, prawdą jest, że "The Last Kingdom" w kolejnych sezonach ma większy budżet lub twórcy lepiej ogarnęli reżyserię?

Bo 1 sezon mnie okrutnie zmęczył,a przynajmniej te kilka odcinków, które obejrzałem. W "Wikingach" przynajmniej miałem Lagerthę, czy Ragnara i z tego co pytałem znajomych, to wielu oglądało serial ze względu na nich.

Co do budżetu nie wiem bo nie sprawdzałem. Być może jest większy a może lepiej nim dysponują bo moim zdaniem kolejne sezony lepsze są od pierwszego. Oczywiście Ragnara czy Flokiego ciężko przebić nie mówiąc o Lagerthcie ale mnie wciągnęło.

To fajnie, może kiedyś dam szansę kolejnym sezonom. Co do "Wikingów", no niestety nie udało im się stworzyć dobrych następców dla wspomnianych przez Ciebie bohaterów. Albo po prostu nie zdążyli przez taki odpływ oglądalności :/.

Cześć :)
Skoro piszesz w języku polskim, to myślę że Twój wpis będzie lepiej widoczny, jeśli użyjesz polskich tagów.
Możesz zmienić tagi w edycji posta (oprócz pierwszego), np #pl-historia, #pl-seriale, #pl-filmy, #pl-artykuly, #pl-blog.

Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62983.95
ETH 2962.52
USDT 1.00
SBD 3.58