You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co Ty wiesz o swoim dziadku? / Dirty Grandpa (2016)

in #video6 years ago

Początki są zawsze trudne. Wiem, że to demotywuje człowieka. Ale jak będziesz publikował nie swoje teksty, to ludzie nie będą na Ciebie głosować. Skup się na tym, by pisać samemu. Musisz dać z siebie coś więcej, bo za darmo to ciężko coś w życiu dostać. Zadbaj o to, byś oznaczał tekst dobrymi tagami. Komentuj teksty innych. W końcu ludzie Cię zauważą i docenią. Jeśli jednak tylko pieniądze są dla Ciebie motywacją, to na początku może być dla Ciebie szczególnie trudno...

Sort:  

Ja na nieszczęście (albo szczęście) nie jestem taki wyrozumiały. Opis filmu do znalezienia na wielu portalach i stronach z filmami.

nie musiałeś odrazu dawać mi niskich ocen zwłaszcza ze jestem nowym użytkownikiem wystarczył komentarz który zrozumiałem

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58402.42
ETH 2727.59
USDT 1.00
SBD 2.34