Sort:  

Początki są zawsze trudne. Wiem, że to demotywuje człowieka. Ale jak będziesz publikował nie swoje teksty, to ludzie nie będą na Ciebie głosować. Skup się na tym, by pisać samemu. Musisz dać z siebie coś więcej, bo za darmo to ciężko coś w życiu dostać. Zadbaj o to, byś oznaczał tekst dobrymi tagami. Komentuj teksty innych. W końcu ludzie Cię zauważą i docenią. Jeśli jednak tylko pieniądze są dla Ciebie motywacją, to na początku może być dla Ciebie szczególnie trudno...

Ja na nieszczęście (albo szczęście) nie jestem taki wyrozumiały. Opis filmu do znalezienia na wielu portalach i stronach z filmami.

nie musiałeś odrazu dawać mi niskich ocen zwłaszcza ze jestem nowym użytkownikiem wystarczył komentarz który zrozumiałem

Gdy się patrzy na treści jakie dodajesz to i wynagrodzenie jest takie jak wysiłek w nie włożony. Nikt Ci tutaj nie da 10$ za źle otagowane zdjęcie zająca bez żadnej treści. Nie tędy droga. Zobacz jakie kwoty dostają autorzy piszący dla @glodniwiedzy i zobacz jakie są to treści. Za jakością idzie wynagrodzenie (ale też trzeba się dać zauważyć), nic nie przychodzi prosto i za darmo ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58080.30
ETH 3102.16
USDT 1.00
SBD 2.40