SI: Prehod, prosta programska oprema, odprta koda (V)steemCreated with Sketch.

in #video7 years ago (edited)

20170923


Število povezanih (email): 138
Spremljevalci (STEEM): 210


Youtube proti Dtube

2013 sem začel nalagati svoje videoposnetke na YT in izbrane sem objavil javno. Bilo je lepo, da sem dobil brezplačno shrambo za neomejeno hrambo videoposnetkov. Vse to se je počasi začelo ustavljati, ko sem začel hoditi v Atenski hackerspace.gr.
Ugotovii sem, da ta zamisel o YT ni tako briljantna. Enostavno zleze pod kožo večini ljudi, ker je priročno, uporabniku prijazno in dostopno na različnih platformah. Ni mi bilo enostavno prenehati objavljati in odstraniti lastne videoposnetke. Nisem služil z oglasi in nisem imel nikoli namena da bi. Te strategije ne podpiram.
Uporabljam način, da vsak videoposnetek, ko si ga nameravam ogledat ga prenesem z youtube.dl ali če sem v brskalniku, gledam tako, da moj ogled ni bil beležen in brez reklam (AdBlocker Plus).
Blokchain tehnologija prinaša nove rešitve na obzorju. Dolgo sem iskal, kdaj se bodo pojavile rešitve za moje potrebe. Trenutno ni popolna platforma saj še zori, ampak postaja počasi boljše.


Vir slike

Dobro in slabo iz obeh platform.

YouTube.comDtube.video
+ članek na Wikipediji- v trenutku, ko ta članek objavljen je samo Steemit objava
+ 14. februar 2005, 12 let na spletu- 12. avgust 2017 mesec dni na spletu
- centralizirano+ decentraliziran, vendar ne še 100% (iskanje!)
- monetizacija+ gledalci odločajo, kaj je vredno ogleda in kaj ne
- nekaterih videoposnetkov ni mogoče objaviti+ ti videoposnetki so označeni z NSFW
+ ni možna objava avtorskega gradiva drugih- avtorsko gradivo drugih se lahko objavi (odsvetujem)
- rekame+ ni reklam
- videoposnetek, seznam predvajanja, kanal so lahko cenzurirani-, + videoposnetkov ni mogoče odstraniti
- majhne nagrade+ večje nagrade
+ mobilne aplikacije- trenutno ni aplikacij
+ nalaganje visoke kakovosti- trenutno nižja kakovost za daljše videoposnetke
integracija z Google računomz računom Steemit
NaročnikiSledilci
VšečkiUpvote

Dtube ima še dolgo pot pred sabo in upam, da se bodo še druge dobre decentralizirane rešitve razvile in prišle v širšo uporabo.

Zadnji članek na to temo najdete v tem članku:
Prehod, brezplačna programska oprema, odprta koda (IV)

Moja spletna stran: http://bit.ly/EN_fire_fly_is_Ziga_Merkun_-_Vizit_card

Sort:  

Excellent post, very well articulated. Your articles are always helpful - thank you so much. I'll have to retain this in my brains memory banks.:)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71539.00
ETH 3603.23
USDT 1.00
SBD 4.75