crystal liu

in #undefined5 years ago (edited)


劉亦菲呢一種絕色 美女 擺喺中國大陸嘅娛樂圈 裏邊 絕對係剛需 解決了 中國大陸 絕大部分 年輕 男人嘅性需要問題 令 中國大陸 絕大部分 年輕 男人 每一次打 飛機 嘅時候 有一個固定嘅對象 唔使 每一次要打 尋找 嘅時候都要search啲新女 去尋找新鮮感 因為 劉亦菲一個女人就好似 tesla嘅電動車 只要一upgrade software 就好似變成咗一架全新嘅車 咁樣 只要 一化妝 一改變妝容 一改變穿著嘅高跟鞋 就會立即變成一個 全新嘅女人 脫胎換骨嘅女人 好似 從來未對過呢一個女人打 飛機咁樣 每一次 都有新嘅驚喜 唔會咁容易失去新鮮感 所以自然會出現 對劉亦菲打飛機打得耐 打到厭咗問題 劉亦菲 呢一個女人 對於中國 大陸絕大部分年輕 男人剛需嘅程度 重要嘅程度 就好似食飯瞓覺 屙屎 沖涼一樣 如果因為限藉令 畀中國大陸 國家廣播電視 總局 封殺 嘅話 絕對係 中國大陸男人嘅損失
習近平主導認為集中火力辦大事 免卻咗美國一人一票式民主 選舉當中好多不必要 無謂 拗撬 嘅 北京共識 根本冇可能 埋葬 華盛頓共識 只有由我 區塊鏈帝國中央軍委主席 費他楊秉熾 研發嘅第二代香港共識 選舉公式 又或者叫做澳門共識 選舉公式 又或者叫做廣義選舉公式 先至有可能去取代華盛頓共識
我嘅藝名叫做 費他楊秉熾 或者你哋可以叫我 嘅 暱稱 氣功大師 或者厠紙伯伯又或者 眼屎仔 又或者區塊鏈帝國中央軍委主席又或者區塊鏈帝國代言人 又或者 區塊鏈帝國總統 又或者區塊鏈帝國首席經濟學家 又或者劉亦菲頭號粉絲 又或者人類歷史上最強嘅經濟學家
雖然我嘅數學能力不如陶哲軒 拉馬努金 但係 數學實力 對經濟學嘅認知 要屌打一班 經濟學家 係 易如反掌 不費吹灰之力嘅事 畢竟 數學家 化身經濟學家 同一啲傳統意義上嘅經濟學家 鬥呢一件事本身就係降維打擊
如果要對比我嘅經濟學成就 同埋 弗利文 嘅經濟學成就 就係 原子彈 對常規武力
核彈頭對常規彈頭
數學家 同經濟學家隻抽嘅話 呢一件事本身就係降維打擊 就好似 劉亦菲嘅顏值屌打 一眾中國大陸女明星 咁樣 又好似 顏王孫紅雷 嘅顏值屌打一種極限男人幫 一樣
郭家強 係你累我 冇得同陶哲軒一較高下 係你累我冇得成為一個數學家 被迫 退而求其次 成為一個經濟學家 我一定會返嚟揾你報仇
在區塊鏈帝國嘅國家憲法裏 破產係明文禁止嘅 因為 你 借咗人哋幾多股票係一定要還嘅 如果唔還嘅話就會知你喺政治上嘅投票權大幅下降 如果你不幸死咗嘅話 你 借咗人哋 幾多股票 係會被自動繼承平均分配畀你啲仔女直到 你啲仔女你啲子子孫孫幫你 把債務還清楚為止
幣少爺 關梓傑你啲水軍喺你條youtube頻道下邊留言話時間會證明一切 講到好似 當初大家 真係 冤枉咗你呃錢咁樣 我想講 時間 係真係會證明一切 不過唔係證明 大家 當初冤枉咗你 而係證明 你真係一個 如假包換 百分之一百嘅 人渣 騙子本色 永不改
我屌你老母屄啦造美人kathy仔 收咗 幣少爺關梓傑詐騙集團嘅錢 同人推jpex 教人玩加密貨幣 你條臭西邊一忽似識玩加密貨幣呀 仲有港鐵真係戇居 為咗錢同jpex賣廣告 結果損害自己企業形象 將來jpex爆咗煲 嘅話港鐵就會知道而家佢嘅所作所為係得不償失
金蘋果公司屌柒 造美人kathy仔你邊一忽似美人呀 好似 靚牛肉 劉亦菲呢一啲先叫做 絕色美人 你呢一啲頂多叫做 庸脂俗粉 造美人造美人 你連人造美人都唔係呀 臭屄
我講過將來區塊鏈帝國成立嘅時候 我一定會殺死曬 幣少爺關梓傑 同埋畀幣少爺 關梓傑呃錢 水咗去用jpex玩環型套利 嘅嗰一班人
幣少爺關梓傑連口吃 呢一個咁趕客嘅問題 都未改正學乜撚嘢人出嚟呃錢
幣少爺關梓傑做直播基本上都係屬於內容空泛講完一個鐘都唔知佢 講乜撚嘢 製造資訊性影片嘅時候 淨係識得讀稿 一脫稿 就唔撚掂
幣少爺關梓傑啲水軍又出嚟揾食 落足馬力 去幫幣少爺關梓傑洗底 嘗試改寫幣少爺關梓傑 喺 銷售 filecoin礦機 事件上 曾經 呃過人 嘅歷史 方便 佢更加容易 sell啲傻仔 用jpex嘅環形套利
相信 幣少爺關梓傑嘅人 其實仲有一個特徵 就係唔知道一個人壞起上嚟嘅時候可以有幾壞 呢一啲人多數係典型腦殘 藍絲港豬廢老 佢哋唔知道幣少爺關子傑呢一個人 壞起上嚟 有幾壞 雖然佢從來都冇 好過 嘅情況 就好似 佢哋唔知道中國共產黨壞起上嚟可以有幾壞
畀jpex 呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所 裏邊嘅環形套利呃咗去 入金 jpex嘅人 真係唔死都冇撚用 明明幣少爺關梓傑有咁多 呃人嘅前科 畀你哋睇 有咁多前車可鑑 你哋都仲仍然可以中招嘅話 真係唔死都冇撚用
幣少爺關梓傑一定會好似佢啲 信徒 喺佢條youtube channel下邊留言講 咁樣 好人一生平安 點解呢 因為畀jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所入邊嘅環形套利 所呃嘅人 基本上都係 腦殘嘅港豬 藍絲廢老 呢一班人基本上都係一班極端自私自利嘅冇膽匪類 畀人呃咗之後一定唔會學好似梁健輝許添力咁樣 做義士 走去同幣少爺關梓傑同歸於盡
對劉亦菲呢一個女人打 飛機就好似吸食 純度為100%嘅可卡因 食完之後食唔返其他低純度嘅毒品 咁樣 冇辦法再對返其他女人 打 飛機
英雄本色 裏邊狄龍比張國榮 質埋牆質問佢 聽日 黑幫 交貨地點時間 嘅時候 語重心長 垂頭耷耳 地回答到 阿sir我已經冇做大佬好耐啦我想講 如果有一日劉亦菲質我埋牆 問我 尋日有冇對 我之外嘅 其他女人 打 飛機 嘅時候 我會 好似 狄龍 語重心長 垂頭耷耳 對佢講 阿菲 我已經冇對你之外的其他女人打 飛機 好耐啦
自從我 第一次 開始對劉亦菲呢一個女人打 飛機 之後 我已經差唔多 有一年冇對 劉亦菲之外嘅 其他女人打過飛機
我會用香港共議選舉公式voting power等如log e 2^(total shares a corporation issued/total shares holders+shares you own-shares the poorest person own)/log e 2^(total shares a corporation issued/total shares holders)建立 新嘅港共政權(香港共識政權) 愛嚟取代舊有香港 兩個已經存在已久嘅港共政權 就係 以中聯辦為首嘅 香港共產黨政權同埋 以李嘉誠為首嘅 香港 共濟會政權
jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所 基本上已經將 所有用戶嘅加密貨幣存款 用曬嚟喺港鐵 各大月台 嗰一度賣特大版嘅廣告 作為一間 唔係諗辦法去點樣努力改善產品 提升產品質素 而係將所有資源用於廣告投放宣傳上嘅 龐氏騙局加密貨幣交易所 我相信呢一家嘢 好撚快就會執笠 因為淨係 喺港鐵 月台賣廣告 已經差唔多用曬 呢一個 龐氏騙局 裏邊 所有原本應該係 愛嚟派息嘅資金 基本上jpex呢一間 龐氏騙局 加密貨幣交易所嘅 冷錢包 入邊嘅資產 依家 連 25%嘅用戶存款資產都兑付唔到
幣少爺關梓傑要呃嘅人 全部都係罪有應得嘅 因為蠢本身就係一種原罪 同樣地我要殺死嘅人全部都係罪有應得嘅 因為如果我唔殺死佢哋嘅話 只會有更加多人畀佢哋殺死 就好似凱恩斯呢一啲仆街一樣 我要殺死佢哋只係 為咗防止有更加多嘅人畀佢哋殺死 最終 因為我殺死咗一班人 係令到整體人類不正常死亡人數大跌 最終因為我殺死咗呢一班人 反而救返更加多嘅人
我寧願將我 成副身家擺喺恆大理財度收息都唔夠膽將我 成副身家擺喺jpex 呢一間 龐氏 騙局加密貨幣交易所 度做環形套利 因為就算恆大爆煲都好 起碼都可以以樓代債 攞返25個percent jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所exits scam 走佬嘅話就真係渣都冇 傻仔先至會信jpex 真係有牌 傻仔先至會信jpex真係會為佢 每一個經過kyc驗證嘅用戶 存款 買保險 幣少爺關梓傑 成日喺度話幣安點樣唔安全 雖然幣安同埋jpex 呢兩間加密貨幣交易所 都係冇牌嘅 但係起碼幣安有safu基金 jpex根撚本 係完撚全 係 乜撚嘢 保險都冇為用戶買過 亦都冇設立任何基金 去應對 加密貨幣交易所熱錢包被hack 如何賠付 用戶損失嘅問題 因為佢打從一開始就根撚本 冇諗過自己加密貨幣交易所被hack呢一個問題 淨係諗住 集大個本呃夠錢 然後一鑊過exits scam走佬 甚至我估計 佢將來 要 exits scam走佬 用戶冇辦法攞返自己 存入去 嘅加密貨幣資產嘅時候 都係用返 自己加密貨幣交易所被hack呢一個理由做藉口

Sort:  

Congratulations @lovecrystalliu! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 10 posts. Your next target is to reach 20 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard supports the SteemFest⁴ Travel Reimbursement Fund.

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66086.15
ETH 3548.75
USDT 1.00
SBD 2.58