🇺🇦🇺🇦The diary game: 20.04.2022🇺🇦🇺🇦

in #ukraine2 years ago

Доброго вечора ми з України!

Good evening we are from Ukraine!

Нічна зміна геть вибила з колії. Начебто і сирени звучали не так часто, від біганини втомлюєшся більше ніж від роботи.
Ще сталося аварійне відключення фабрики. Орки обстріляли ракетами місце де знаходиться підстанція. Серед ночі було чутно вибухи. Страшно? Вже звикла і навчилася жити по новому. Жити коли в моїй країні йде війна.

Я розумію це зовсім не правильно і ми не повинні до цього звикати. Вірю в нашу армію і сподіваюся, що зовсім скоро ми будемо звикати до іншого життя. Кращого життя.

Одною фразою вчора був день тюлень. Читала пости, книжки і не відривала голову від подушки.

Сьогодні прокинулася на вулиці дощ, а мені потрібно докупити продукти на свято. Як я не люблю таку погоду, останнім часов я зовсім виморилась мабуть мій організм вимагає відпочинку. На жаль він мені тільки сниться, так як в нас відпустки відмінили, за свій рахунок не відправляють, та навіть відпустку на дитину не дають. Працювати і ще раз працювати. Як би ще зарплатню нормальну платили, то можна було б і без відпустки, а так...

Згадала пост від @olesia де вона вирішила заплатити за проїзд копійками, скоро це буде не просто звільнення карманім від зайвої ваги, а реалії життя. Люди будуть збирати все що є , щоб хоч якось добратися на роботу. На якій будуть платити копійки, яких буде вистачати лише на хліб і на проїзд на роботу.
Не дай Бог збутися такому...

20220420_150625.jpg

Ось фото знайшла в архіві, раніше можливо було щось накопити.

Досить про сумне. На цьому тижні велике свято Великдень.
В церкву я не піду, так як очікувати від орків можна що завгодно, а паски напекти це святе.
Тому вийшла до магазину купити останні продукти. Молоко, творог і т.д.

20220420_112127.jpg

Поки ходила знову промокла до нитки, ще не одужала, а вже добавила. В магазинах продаються паски для лидачих і для тих кому не потрібно багато. Ціни звісно за облачні, одна маленька коштує сорок шість гривень. Це дорого хочу вам сказати, якщо порівняти з минулим роком.
Та що говорити, формочки для випікання подорожчали в два рази.

Доки мама бігала по магазинах дочка до малювала ілюстрацію на урок літератури.

20220419_212230.jpg

Тільки я знайшла вільну хвилинку посидіти біля дочки послухати, як проводять онлайн уроки( це доволі цікаво) так відразу я всім знадобилась.
Так і як, дзвонили і говорили : " Ти бачила, там яйця по акції?" , " В тебе нема номера телефона...", " Поговори зі мною доки я не прийду". Ну це капець...

В вечері вирішила щось приготувати до чаю, так як вже дуже виморилась, то приготувала налисники. Сладенькі з сиром і родзинками.

20220420_120356.jpg

Ось так пройшли мої два дні!

Мирного неба над головою! Бережіть себе і своїх рідних!

З повагою @nastena09.

Sort:  

такі гарні налистники!
думаю... може собі теж зробить...
Ти їх завернула,а потім в яйце и підсмажила? чи як?

Так звернула в яйце і підсмажити. Потім можна зі сметаною і таке добре

класссс

Гарнючі налисники))

В АТБ по 35 паски , а більші 45 грн. Да цей рік дорогими пасками закупилися магазини

Ось там я не дивилась, я все одно печу сама. Я в шоці з цін

Та які купувати, напекти дешевше і цікавіше)

Так виходить дешевше і більше)
В мене дочка в цьому році вирішила написати на них храни боже Україну. Ось буде їй чим зайнятися)

А я вперше буду пекти паски). Тепер у мене духовка своя і гарна, то буду вчитися. А у тісто добавлю цедру лимону сі апельсину і родзинки)

Вийдуть смачнющі )

Всё-таки по подстанции попало...

Да? Я не смотрела новости

Господиня, хоч куди! Молодець! А я куплю пасочку)))
З ЧИСТИМ ЧЕТВЕРГОМ!

Дякую))

Ми, українські автори можемо збиратись у цій спільноті). Це звісно за вашим бажанням! Ніхто нікого не примушує. Теги ті самі, #ukraine #steemexclusive, але від спільноти ;)

https://steemit.com/trending/hive-185538

Ласкаво просимо ♥️🇺🇦 до нас!

Бог ти мій! Які гарні та напевно смачні ці ваші налисники... Такий добрий піст, читаю і хочеться жити, нехай і немає великих грошей, але є такі люди довкола! Чи не пропадемо. А маріупольці вже як одна велика родина. У важкий час ми сповзаємося все в один мурашник на клич крові... Спасибі!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.83
ETH 2464.61
USDT 1.00
SBD 2.43