You are viewing a single comment's thread from:

RE: Work trip to Lebedyn - Swans, Old fire Tower and Lina Kostenko. One hour in the town

in #ukraine6 years ago

Ну, якщо чесно, подорож так собі вийшла. Той випадок коли доводиться змарнувати день на дорогу заради роботи на півгодини. А ще трохи зіпсувало враження про місто відсутність туалетів. Якщо вони намагаються просувати себе як туристичне місто, я гадаю, це важливий аспект. В цьому плані Тростянець пішов далеко вперед, про нього теж напишу згодом.

Та головне що з дому вилізли, трохи розвіялись, бо вже було відчуття наче зимова сплячка напала. І з погодою нам пощастило, шкода що часу на погуляти майже не було, взимку сутеніє рано. Можливо, якби влітку довелося їхати і було б більше часу, то отримали б набагато яскравіші враження від подорожі.

Кажуть, у них неподалік міста є озеро під назвою Лебедине, і там можна справжніх лебедів зустріти. А ще Лебединський район славиться своїми грибними лісами. Коротше кажучи, ще є що розвідати.

Sort:  

Туалети багато де слабке місце. На Хрещатику он скільки цих біо, а половина не працює.

З дому вилізти - це круто! Я он поглядаю на погоду, може на ці вихідні десь виберусь, сили вже нема це сіре місто бачити. Тим більше у нас стільки гарних місць

Posted using Partiko Android

Чудова думка! Я теж поглядаю, збираюся з духом. Сьогодні напрягла чоловіка протерти пил з мого велосипеда і зробити ТО:-))) Може на днях проїдемось, погода вже наче дозволяє.

А це теж варіант. Я з наших пил уже витерла 😉☺

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67462.12
ETH 2623.62
USDT 1.00
SBD 2.67