Книга чи куди подіти старі книжки ?

in #ua6 years ago

Раніше я любив читати і читав доволі багато, більше чим інші діти, підлітки мого віку. На даний час не читаю, я б не сказав, що перестав любити це діло, просто якось немає вільного часу. Та і сам вибір книг забирає цей час. Особливо тяжко знайти хорошу фантастику, від якої дуже тяжко відірватись.

Так ось...

Стояла в мене в хаті шафа, а там були книги (вони поки що ще є, нікуди не поділись) ото я і думаю, що з ними робити. На горище зносити немає бажання та і пропадуть вони там. Тим паче на горищі вже є декілька полиць з недоїденими книгами (миші погризли). То я думаю, мо передати ці книги у бібліотеку, можливо не всі (довідники, енциклопедії і таке інше залишу в любому випадку), а то ж пропадуть.

Але виникає питання, чи потрібна така література там, книги переважно старі, кінець 80х-початок 90х. Чи читає їх взагалі хтось ?....

IMG_2772

Сamera - Canon EOS M10
Lens - EF-M 15-45 IS STM Kit

Sort:  

У мене теж багато старих книг, теж не знаю, куди їх подіти ...

Ну я більш схиляюсь до віддати в бібліотеку

Така сама штука і у моїх батьків. Влітку зробила ревізію їхньої бібліотеки, то там багатенько книжок, в різному стані.

У планах:

  1. спробувати продати, через олх / групи ФБ
  2. віддати у бібліотеку

Як варіант спробувати продати, але чомусь мені кажеться, що це так собі ідея. Можливо, якби я вирішив продати словники та енциклопедії то можливо і вийшло б. А от художню, сумніваюсь

Тут варто пробувати, якщо є час і натхнення )
Або просто у бібліотеку віднести, якщо мало часу, а є бажання звільнити місце + щоб книжками користувалися. Правда зараз все більше на читалки переходять... Що з паперовими буде - не зрозуміло...

Так отож :(

У нас в Беларуси есть сайт Куфар, где люди продают старые или ненужные вещи. Я так продала немного старых книг, в основном романы и фантастику. Возможно и в Украине есть такой или похожий сайт?

Есть у нас ОЛХ там все продают :)

Так можно попробовать что-то продать, выбросить книгу у меня рука не поднимается...

Выбрасывать и я не решусь, но нет настроения заниматся продажей, хотя все возможно, я пока в раздумиях

Да...сейчас эпоха электронных книг и цифровых мудрость... Мало кто читает в бумаге (сама такая), разве что в школе. Я спрашивала в школьной библиотеке, нужны ли им старые книги, даже те, что по программе? Сказали нет. Думаю в городской библиотеке та же ситуация. Можно, конечно, ещё несколько лет подождать, вдруг ситуация поменяется, но книгам надо не только место, но и определенные условия хранения, а это не всегда можно обеспечить.

С хранением есть проблема, но будем думать и решать

Я часть книг оставила дома, остальные упаковала и отнесла в гараж, у нас там и сухо и места хватает. Вот такая грустная история...

На крайній випадок - мукулатура.

Ну це на знищення, такий собі "фаренгейт 451" виходить

С тех пор как появился интернет, книги стали никому не нужны. Но я так не считаю. У меня часто не работает интернет, а книга как раз под рукой. Если вам они не нужны и продать не можете, лучше подарите пожилым людям они будут рады, благо не каждый шарить в интернете.

ну значит они еще ходят по библиотекам

на фейсбуці є група - зараз не памятаю назву. можеш гривень по 30-40 попродавати))) краще ніж на макулатуру)

За грн не цікаво, я знаю один сайт де за крипту продають, але нажаль там мало людей

тверда українська гривня то не незрозуміла крипта, яка явно падає(( і вставати ніяк не хоче, сцуко(((

Congratulations @gidlark! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64741.88
ETH 3457.21
USDT 1.00
SBD 2.55