You are viewing a single comment's thread from:

RE: Size Bir Soru?

in #turkcebilim6 years ago

Yerli / Yabancı olmak üzere 6-7 tane makale okudum konuyla alakalı :) Kafamda bir şeyler vardı aslında ama okudukça daha da kafam karıştı. Tam bir şeyler yazıyorum tekrar siliyorum. Yazıyorum yazıyorum siliyorum, ışık hızına ulaşmış olabilir miyim acaba :) Bir kaç şeyi şuraya yazayım ama soruya da cevap vermiş olmayayım, benden sonrakilere bir şeyler eklemiş olayım.

  • Işığın hızını geçilebilir bir hız olarak düşünmeyelim, sonsuz hızmış gibi algılayalım.
  • Robert Plunkett - "According to relativity, it takes an infinite amount of energy to make anything go faster than light,"
  • Işık hızına ulaştığımızda zaman duracaktır, ışık hızını geçersek zaman yolculuğu mümkün olabilir.

  • Quicksilver ile noktalayalım :)

Sort:  

👍👏💪🌟🌟🌟

Ben de sorunuz üzerine ufak çaplı bir araştırma yaptım ve aynı sonuca vardım bu konu hakkında değişik bir bakış açısı oluştu kafamda, eskiden geleceğe yolculuk filmleri gerçeği neredeyse birebir yansıtıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65641.09
ETH 3479.54
USDT 1.00
SBD 2.50