At lunch we go to civilization :) We need to eat and charge the phones.

in #travel6 years ago (edited)

image

We live in the woods with the tents near the sea during the tenth day. It's like in paradise! I described our residence for seven days in fasting here:

https://steemit.com/travel/@olga.maslievich/week-20-26-august-1-7-days-of-our-21-day-trip-to-the-south-of-ukraine-to-the-black-sea-7-original-photos-and-the-best-posts-by-fb0d34f63b6a7

In the morning, my husband boils water at the hearth and I drink coffee. Children eat fruits and nuts, and then we go down to the beach and swim.

Ми живемо в лісі з наметами біля моря уже десятий день. Це наче в раю! Я описала наше проживання протягом семи днів в пості тут:

Зранку мій чоловік кипятить воду на вогнищі і я п'ю каву. Діти їдять фрукти і горіхи, а потім ми спускаємось на пляж і плаваємо.

image

At 11 o'clock come a heat and we go back to the forest. So that our paradise was not burdened with a difficult life, we do not cook our lunch in the hot in the heat. We need to charge the phones, so we go to lunch at the cafe.

В 11 год настає спека і ми ідемо знову в ліс. Щоб наш рай не був обтяжений важким побутом, ми не готуємо собі обід на вогнищі в спеку. Ми потребуємо зарядити телефони, тому ми ідемо обідати в кафе.

image

image

It takes 10 minutes to go from our tent apartments to the village. On the way we meet goats. Here is a cafe "Shalanda". You can eat in the open air. We leave our dad here with a plate of beloved soup and my small Darynka to play with the cat. And we with Victoria go further to the next power source.

Від наших наметових апартаментів до села іти потрібно 10 хвилин. По дорозі ми зустрічаємо кози. Ось кафе "Шаланда".Тут можна поїсти на відкритому повітрі. Ми залишаємо тут нашого тата з тарілкою улюбленого супа і мою малу Даринку, щоб гратись з котом. А ми з Вікторією ідемо далі до наступного джерела живлення.

image

image

image

We sit in our favorite cafe "Fortuna", where beautiful straw furniture. Nice for us! We put our phones on charge and order ourselves "Caesar" salad and pizza. It costs a total of $ 8. We are very well nourished :)

Ми сідаємо в наше улюблене кафе "Фортуна", де красиві меблі з соломи. Для нас приємноце! Ставимо наші телефони на зарядку і замовляємо собі салат "Цезар" і піццу. Це коштує разом 8 доларів. Ми дуже добре наїлись :)

image

Thank you for your visit. I will continue the story of our trip ...

Дякую за ваш візит. Я буду продовжувати розповідь про нашу подорож...

Sort:  

Also my 100 % upvote for this post.

Hiii...Olga.maslievich

Great Post.
Have A Great food.

Для мене жити в наметах - це романтика і дзен :) Я дуже заздрю людям, які можуть витримати без благ цивилізації хоч кілька днів. А я ... як би не змучилась чи як би не відпочила, заснути в намені не можу ніяк. Залишається тільки читати розповіді інших :)
Чекаю продовження!
P. S. А вам не пора назад? :) В суботу вже починається школа, лінйка...

Я до речі теж погано сплю в наметі, особливо якщо в 2 місному нас троє :) Але я терплю ці маленькі незручності заради відчуття раю на землі! Школа почнеться без нас :) До речі ви є в ФБ? Приєднуйтесь в друзі
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010923218302

Ви молодці! І це так класно, що діти ще хочуть із Вами відпочивати. Моя від початку інституту почала морозитись, а зараз і подавно :) Я її можу спокусити з нами тільки як спонсор, а так їй би з хлопцем, з компанією....
Я у фейсбуці практично не буваю, він мене чомусь дратує )

Я там каву Туркофі піарю :)

Nice post and thank you for sharing this beautiful post with us ⚘⚘

East and west you are the best

and we need to watch a beautiful lady everyday and thats blessing hehe olga

Чудова сімейна пригода. Ви - молодці, що наповнюєте своє життя пригодами.

Дякую, тут справді круто!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62860.75
ETH 3112.64
USDT 1.00
SBD 3.86