Sort:  

oh echt?
nog nooit gegeten

hmm.. mischien gaat het wel lukken maar dan alleen zijwarts hahaha
ik ga naar bed
vanavond 10 geprobeerd
wij zullen zien hoeveel ze me zullen geven
dat zal ik pas morgen weten
ik ben in de vlinder tuin toen hahaha
slaap lekker!!!
en fijn weekend nog

Als jullie hier een keer naar toe komen dan trakteer ik op echte Grunniger eierballen. :-)

Benieuwd wat de 10 gaat geven.

Slaap lekker een fijn weekend toegewenst!

oh je begrijp het al
ik vermoed toch 7
want dat was al 22 en nu 32 maar mijn andere lievelings vrienden gaf me al 3
dus reken maar
mijn wijskunde is .. verrust

Even goede nachtrust, knapt je wiskunde vast van op. :-)

Hier ook tijd om te slapen. Bye bye.

Verry Bad...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67982.33
ETH 2624.89
USDT 1.00
SBD 2.68