Sort:  

Trodde at du var tysk? visste ikke at du kunne norsk! Velkommen til Norge da! Hvor skal du flytte til?

hehe jeg lærer norsk :) jeg vokste opp i Tyskland, men jeg ble født i Kazakhstan, hehe takk takk jeg skal flytte til Nord Norge i nærheten av Trømso

Jeg bor og studerer i Tromsø, vi hadde faktisk noen tyske naboer som studerte her også! De hadde kjøpt tonnevis med øl fordi de hadde hørt at det var så dyrt i Norge:D Jeg har laget en post om Tromsø og området rundt, kanskje du kjenner deg igjen?

hahah, ja øl er veldig billig i Tyskland xD men jeg liker ikke alkohol, det er ok at alkohol er så dyrt i Norge :P :P ja jeg har lest din post :) det er fint å ha nordmen på steemit !!

Haha, da er det nok like greit ja! Hva skal du egentlig gjøre i Norge?

hehe min kjæreste er norsk derfor skal jeg flytte til Norge :) .. jeg var veldig ofte i Norge, fint land men kaldt :P :P :P jeg skal bli vant til det :P

Kult! Haha, ja det er ganske kaldt, i alle fall i Nord-Norge.. men er jo bare til å ta på seg varme klær :D Og du blir jo vandt til det etter hvert!

hahahah masse klær ja :P Bildschirmfoto 2017-08-12 um 13.45.39.png ... Er det noen Steemit møtte i Nord Norge?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63283.09
ETH 2463.49
USDT 1.00
SBD 2.54