You are viewing a single comment's thread from:

RE: Random Favorite Moments from Novi Sad, Serbia

in #travel6 years ago

@matejka13, pa tako kazi, ako dolazis cesto u NS pa samo javi, skoknem ocas da te vidim :)
A sto se tice Ns, jeste, malo su usporeniji od nas ''histericnih'' Beogradjana..Salim se da su oni svi na bensedinima koliko su slow :)

Sort:  

Hahahaha, sad si me bas nasmejala! :D
Nisam rodjena Novosadjanka ali koliko sam slow, kao da jesam. xD

@matejka13 drago mi je da si uzivala u Novom Sadu i da ti se dopada, slike su ti super! :)

:) nema ljutnja, lepo kazem, mi ''na speedu'' pa nam svi usporeni :)
A da volem Novi Sad volem, planiram na prolece moju xy posetu Beljanskom i Matici, obozavam slike u njima @nikolina.

@nikolina Uvijek mi je lepo preko granice ;) Nadam se da se vidimo na nekoj od mojih buducih putesestvija 😉💛

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57916.39
ETH 2552.77
USDT 1.00
SBD 2.42