Sort:  

Haha, waar is thuis? Ik heb geen huis ;) Ik hou van m'n vaderland, maar heb er een dusdanig groot gedeelte van m'n leven doorgebracht dat ik daar niet meer wil wonen. Ik wil eerlijk gezegd nergens wonen omdat ik overal wil wonen, dus trek ik van plek naar plek ;)

@budgetbucketlist echt waar?
geen huis - dus je bent echt nu een nomad - okay
stoere meid, veel plezier dan - Ik hoop dat je meer van de aardige mens daar ontmoet :)

Haha, ja sinds 2014 al geen huis meer, heerlijk! Geen kosten aan, geen zorgen, nergens waar ik naar terug 'moet'. Ik hoop het ook ;) dank je wel!

@budgetbucketlist - klinkt zo vrij maar toch, kies ik voor een huis, kan ook zonder kosten - minder - alleen water, elektra enzofort .. ik hoop dat je Mama niet zo bezorg is.

Veel success!

dat voorkom je toch niet, al pak ik de trein naar utrecht ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60612.92
ETH 2607.99
USDT 1.00
SBD 2.65