You are viewing a single comment's thread from:

RE: Somewhere Close to The German Alps

in #travel5 years ago

@oaldamster .. het is niet voor iedereen en ik zal ook nooit de normale korte dirndl aan doen maar wel de traditionel .. why do I feel like my spelling is so dern wrong hahaha am too sleepy already wahaha

groetjes en proost voor het weekend!
fijn weekend van ons tweeen!

Sort:  

Lederhosen dragen is iets aparts, vind ik. Heb dan ook het idee dat ieder moment er Tiroler muziek zal gaan spelen en iedereen elkaar plotselling op de blote benen gaat slaan. En zelfs onder de schoenen!? 🤔 Je weet nooit waar die door gelopen hebben...

Fijn weekend en de hartelijke groeten retour!

oh die wist ik niet en heb ik daar niet gezien

iedereen elkaar plotselling op de blote benen gaat slaan. En zelfs onder de schoenen!?

maar dan dat was nogal een formeel event toch anders dan de Octfeest en die waar louie was.

Fijne vakantie en geniet van de herfst!

Ben geen expert op het gebied van Lederhosen en zo voorts. Maar heb wel eens gezien in dansvorm. In een comedyfilm, die ik ooit zag, leverde dat een lachwekkend misverstand op... Never mind. =D

Fijne vakantie!

The movie I referred to is National Lampoon's European Vacation, here is a clip:

(Not Tirol, but Octoberfest in Bavaria, Germany.)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59426.36
ETH 2654.07
USDT 1.00
SBD 2.43