Ettevalmistused Pennine Way matkaks, UK/ Preparations for Pennine Way, UK

in #travel7 years ago (edited)

Juba eelmisest talvest saati ärgitas Sam'i kihlatu(Flow) mind ja Sam'i minema linnast välja, ühisele matkale. Huvitaval kombel oli Flow ajendatud minu matkamisest Yorkshire Dales rahvuspargis. Nad aga ei teadnud, et kõige rohkem oma elus olen ma matkanud nii 24km ringi.
Ühel hetkel varasel kevadel, ütles Sam, et ta ülikool peaks juuni teiseks nädalaks läbi olema ja oleks just paras aeg matkama minna. Nõustusin ja proovisin oma töö juurest 2 nädalat puhkuse jaoks vabaks saada.
Selguse mõttes, minu plaan ei olnud kunagi midagi nii suursugust nagu ma nüüd kirjeldan, ette võtta. Minu plaan oli teha ühe- võib-olla kahepäevane matk(vähemalt mõtlesin nii)

Read English post here!

Ettevalmistused:
Kuna Sam on kogu terve pea et terve oma elu matkanud ja tunneb Kesk-Inglismaad väga hästi, siis oli iseenesest mõistetav, et meie teekond läheb läbi tuttavat paikade(temale tuttavate paikade). Niisiis ta hõiskas mõningaid ideid välja, et millist teekonda võtta ja kui kaua need teekonnad aega võtaksid. Ütlesin talle kohe alguses, et ei ole nõus päris kahte nädalat järjest matkama, kuna muidu ei jää puhkuseks üldse aega(üksi olemiseks).
Peale mõnda päeva erinevate varjantide kaalumist, ostustasime me võtta matkaraja, mis on laiale Maailmale tuntud päris hästi. Kuigi ma keeldusin alguses(ajakulu pärast), Pennine Way rada sai meie valikuks. Otsustasime seda natuke siiski lühendada(umbes 80km), selleks et oleksime võimelised selle 10 päevaga läbi tegema.
Untitled.jpg
Matka teekond paigas, küsis ta minu käest: "Kas sul on olemas telk, seljakott, magamiskott, jne. ?", "Mõnes mõttes on..", vastasin mina. Ja siis ma kirjeldasin, mis mul juba olemas on ja peagi mõistsime, et üks meist(otseloomulikult MINA) peab end enne teekonda paremini ettevalmistama. Allpool võid lugeda mida me endaga kaasa võtame(pidin pea poole varustusest juurde ostma..)
Kes ütles, et elu peab lihtne olema?

Mida me siis teele ikkagi kaasa võtame?

Kui sa kunagi teed minisugust planeerimist, olgu see siis poodlemise või nädalavahetuse to-do nimekirja tarvis. Google Keep on olnud mulle alati parim tööriist ja see võimaldab tavalise nimekirja muuta "linnukestega" nimekirjaks. Nii et kui sa asju hakkad kotti panema, tead täpselt mida on vaja veel kaasa võtta.

Tagasi nimekirja juurde.. Niisiis meil on plaanis kaasa võtta:'

To take list_est.jpg
2017-06-27 19.48.25.jpg

Read English post here!

Meie teekond on planeeritud üle Penniinide, hõlmates endas 9 ööd laagris olemist terve teekonna peale. Meie peamine eesmärk on alustada mõõdukas tempos, umbes 32km päevas: alustades Malham Cove'st ja lõpetades Kirk-Yetholm's. Ideaalis peaksime olema Kirk Yetholm's 10. juuliks. Loodetavasit keskpäevaks. Sealt võetakse meid auto peale ja viiakse Edinburgh'i, kust mina lähen edasi Leeds'i ja Sam järkab oma "nomaadi elustiili veel üheks, kaheks nädalaks".
ndfldsnak.jpg
map.jpg

Read English post here!

Miks ma olen otsustanud seda teha?
Üheks peamiseks põhjuseks on enda võimete testimine, kuid teine ja mitte vähemtähtsam on see, et minu unistus on olnud olla osa matkajate kultuurist ja avastada Inglismaad veel rohkem. Ja mis võiks olla parem viis kui matkate niiöelda "Inglismaa selgrool"

Minu plaaniks on nautida matka teekonda(rada), nii et ma ei oleks keskendudnu piltide tegemisele, kuid nagu sa võid nimekirjast lugeda, olen ma valmistunud tegema pilte matkatee lõpuni. Mingis mõttes ma loodan, et see teekond toob mõningaid väljakutseid: nii füüsilisi kui ka vaimseid. Päeva lõpuks, ma lihtsalt loodan Sam'ga läbi saada ja võtta kõik matkalt, mis võtta annab.

Mida oodata järgmiselt postituselt?
Pilte meie matkast; ehk isegi mõni videoklip ja otseloomulikult tagasivaade sellele kuidas Penniinid minule kui algajale tundusid .


Read English post here!
Rohkem minust[inglis.k]!

Komenteeri, Hääleta & Jaga


Kas oled hiljuti matkamas käinud?
Kas Penniinid on sulle tuttavad?
Millised saavad olema sinuarvates meie kõige suuremad väljakutsed?

Jäta oma kommentaar!


Loen kõigi arvamusi väga suure huviga!

D.H.Woodland
Cogitare extra arca archa

Sort:  

Congratulations @dhwoodland! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43