The Paradise Of World: BOLUsteemCreated with Sketch.

in #travel7 years ago (edited)

Hi everyone, 

Today, I prepared to presentation for Bolu in Turkey. Bolu is a beautiful city in Turkey. I think Bolu is a good the most places in world. Bolu is famous with green forests, love singing rivers, living lakes, natural cold spring water resouerces and ski centers.

Natural Beauties

Yedigöller

This national park is on the 42 km. north of Bolu. There are seven lakes in there all of lakes in different sizes.

The wild animals here are bears, wolfs, foxes.

via. instagram @bolupictures

Sportive fishing is another enjoying facility of Yedigöller. Every time you can do camping.

Abant

This lake is 34 km. far Bolu. There are two luxurious hotels in here. It is very wide and the underground water resources feed the lake.

Add that, people can fish, camp, picnic and ride horse.

The beautiful city Bolu.

I hope you can come and visit ^-^

See you in the new guide, thank you ..

Türkçe

Selam herkese! 

Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Bugün acaba ne bloglasam? diye düşünüp durdum. Üniversite ders arasında arkadaşım Bolu'nun yeni çekilmiş manzara fotoğrafını gösterdiğinde gerçekten şaşırdım. Bu kadar güzel yerlere sahip bir ülkeyiz fakat bunu bilmiyordum. Ardından sevgili dostumdan bana Bolu'nun diğer manzara resimlerini göstermesini rica ettim. O gösterdikçe ben hayretlerce bakıyordum. Bir ara kıskanıyordum açıkçası :) keşke Bolu'da doğsam bu güzel doğanın içinde koşup büyüsem diye..

Düşüncelere dalmışken aklıma neden Bolu'nun güzelliklerinden bahsetmiyordum ki? dedim. Başladım araştırmaya, kısa notlar almaya ve fotoğraflarını bulmaya. İnstagram da bir sayfadan fotoğrafları aldım. Kaynak olarak belirttim. Oradan daha çok Bolu fotoğraflarına ulaşabilirsiniz.

Bolu, Türkiye'nin batı karadeniz bölgesinde yer alır. Bol yeşil ormanlar, aşk şiirleri yazılmış nehirler, görünümüyle insanı büyüleyen göller, soğuk su kaynakları ve kayak merkezleriyle ünlüdür.

Bolu, Ankara'yı İstanbul'a bağlar.

Göller

Yedigöller

Bu milli park 42 km'dir. 1968 yılında Orman Bakanlığı tarafından milli parkı koruma adı altında korumaya aldı. Burada çok sayıda çeşit ağaçlar bulunmakta. Örnek vermek gerekirse; çamlar,lindensler, meşe ağaçlar vs. 

Vahşi hayvanlar, ayılar, kurtlar, tilkiler de bulunmakta tabi. Hayvan çeşitliliği bakımında oldukça zengin olan Bolu, balıkçılıkta da oldukça zengin bir çeşitliliğe sahip. 

Yolunuz Bolu'ya düşerse, sakın ha Yedilgölleri görmeden, o güzelleriklere şahit olmadan geçmeyin :)

Abant

Adını çokça duyduğumuz Abant gölü 34 km'dir. Bolu'dan uzakta yer almakta. Abant'ta oldukça lüks ve harika oteller bulunmakta. Abant gölü oldukça büyüktür ve yeraltı su kaynakları gölü beslemektedir. Ayrıca Abant gölünde balık tutabilir, kamp yapabilir, piknik yapabilir ve hatta ata bile binebilirsiniz.


Bugün ki Türkiye'nin güzellikleri rehberinden bu kadar.

Yeni bloglarımda görüşmek üzere!


Sort:  

Cok guzel gorunuyor

Katılıyorum, gerçekten güzel bir manzaraya sahip..

Merhaba @baypars,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54799.23
ETH 2353.99
USDT 1.00
SBD 2.36