Waves Hatırlatma : Daha Ne Kadar Ucuz Olabilir?steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago (edited)

waves-cryptocurrency.jpg
pic.

Merhaba arkadaşlar. Bitcoin'in fiyatsal düşüşü ile birlikte popülaritesi de azalmakta. Bu yüzden yeni yatırımcı korkak davranmakta. Dolar hesabı yapan zararda olmayan yatırımcı yok denecek kadar az. Yalnız ben bu konuya biraz daha iyimser yaklaşıyor ve moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum. Bildiğimiz gibi moral kripto para piyasasında çok büyük önem arz ediyor.

Bitcoin'in tekrar ATH yapacağını biliyorum ve bu yüzden de artık dolar hesabı yapmamaya özen gösteriyorum. Waves'i seçmemin sebebi Bitcoin bazında artık dibi gördüğünü düşünmem. Bazen daha ne olabilir ne kadar düşebilir dediğimizde bizi şaşırtan bir ortam içinde olduğumuzu da eklemek istiyorum. Kendi araştırmanızı da mutlaka yapın ve öyle karar verin.

Waves bir çok güncelleme ve yenilik yaptı fakat olduğu yerde saymaya devam ediyor. Fanları resmen yorgun düşmüş ve isyanda. Hal böyle olunca benim daha çok ilgimi çekiyor. Kendimi bu konuda kötü hissetmeli miyim bilmiyorum ama ticarette alırken kazanmak diye bir mantık var. Alırken kazanmak için de şuan iyi bir fırsat olduğunu düşünüyorum.

Günlük grafiğini incelediğimde Ethereum ile çok karşılaştırıldığı için onun yaptığı atağı henüz yapmamış olduğunu görüyorum. Görünen dipler 40.000 satoshi civarı. Bir daha o seviyeyi görür mü? Bence zor.

indir.jpg

Dolar bazında zararda mı? Kesinlikle. Fakat bunun sebebi Bitcoin'in düşüşü olduğu için yazımın başında da söylediğim gibi beni çok ilgilendirmiyor.

Peki Neden Bu Fiyattan Almayı Düşünüyorum?

  • Öncelikle Waves genelde Bitcoin ile birlikte hareket ediyor. Bitcoin tekrar koşuya başlarsa ilk toparlanacak olanlardan biri Waves. DEX hareketli olsun ki Waves yükselsin.
  • Ekip çalışıyor. Yol haritasını aksatmamaya özen gösteriyor. Fakat pazarlama konusunda biraz ders almaları gerekiyor sanırım.
  • NG ile birlikte hızına hız kattı çok fazla gündem olamadı. Yine pazarlama sorunu ama olsun.
  • Yakın zamanda smartcontract konuşuluyor. Herkesin beklentisi çok fazla değer katacağı yönünde.
  • Bunların dışında merkezi olmayan borsaların gelecekte daha çok kullanılacağını düşünüyorum. Bunlardan mesela BitShares de ilgimi çekiyor. Sonuçta Waves fanı değilim ticaret yapıyorum.

Bu liste daha fazla uzatılabilir ama ben sadece Bitcoin bazında fiyatına dikkat çekmek istiyorum. Yatırım yaparken her zaman uyarıda bulunmayı artık prensip edindim kendime. Kesinlikle üzülmeyeceğiniz bir miktarla ve bir kaç parçaya bölerek yatırım yapın.

Son olarak yazımı burada sonlandırırken Warren Buffett'ın şu meşhur sözünü de hatırlatmakta fayda var.

''Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur; başkaları korktuğunda ise aç gözlü ol.''

Sort:  

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📉 24h📉 7d
BTCBitcoin9684.940$-1.61%-9.9%
BTSBitShares0.214$-1.09%-19.23%
ETHEthereum851.224$0.39%-9.21%
WAVESWaves6.550$-0.32%-16.58%

Congratulations @zenc! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58009.23
ETH 3063.14
USDT 1.00
SBD 2.34