Özlüyorum

in #tr5 years ago (edited)


Kaynak

Ellerim saçlarını özledi.
Başını göğsüme yasladığında,
Güzel dalgalı saçların arasında gezinmeyi de.

Kurumuş dudaklarım, çatlamaya yüz tutmuş.
Dudaklarım teninin serinliğini özledi,
Kurumuş çöllerin ortasında bir vaha gibi.

Kokunu özledim, gül kokunu.
Her nefeste ciğerlerime dolan, canıma can katan kokunu.
En güzel kokulu kır çiçeklerinin arasında bile seçerdim seni.

Gülüşünü görmeyi özledi gözlerim.
Masum duruşun, sert bakışının altında,
Bembeyaz dişlerini iyice göstererek gülüşün.

Sesini çok ama çok özledim.
En güzel şarkıları söylerdin bana,
Ya da sadece seni seviyorum derdin.

Nefesini özledim tenimde.
Dudakların dudaklarıma yakınken,
Serin bir akşam esintisi gibi.

Söylesene sevdiğim ne kadar oldu gideli?
Birkaç saat mi?
Hemen döneceksin biliyorum.
Ama yokluğunda kalbim bana hükmediyor.
Özlüyorum.

Sort:  

You got a 90.21% upvote from @spydo courtesy of @yusufyusuf! We offer 100% Payout and Curation. Thank you.

You got a 70.24% upvote from @brupvoter courtesy of @yusufyusuf!

Hocam selamlar :)

Şiirlerinizi arada okuyorum da ne kadar sevgi dolu bir kalbiniz var. Elinize sağlık.

İyi niyetin ve güzel yorumun için teşekkür ederim.

Posted using Partiko Android

Son zamanlarda yazılarınızla sık sık karşılaşmaya başladım. Siz steemit platformunu şahlandıracaksınız hocam :) Aman ha sakın bırakmayın yazmayı, okunmuyor sanmayın. Anlayacağınız dilden konuşmak isterim:

Bu yazlar bitip gidecek, günler geçecek

Plajlardaki insanlar steemite dönecek

Birkaç ay geçince yağmurlu kış gelecek

Buraya binlerce insan akın edecek...

Bir kişinin bile okuduğunu bilsem imkanım olduğu sürece yazmaya devam edeceğim. Ne kadar iyiyim yada yazdıklarım seviliyor mu? bilmiyorum. Ama dediğiniz gibi bu zor zamanlarda steemit in ruhunu canlı tutmaya çalışıyorum. 8 9 ay önce bir bırakıp gittim buraları ama tekrar aynı şey olsun istemiyorum. Bu yüzden iyi niyetiniz ve güzel yorumunuz için sonsuz kez teşekkür ediyorum.

Posted using Partiko Android

You got a 96.70% upvote from @luckyvotes courtesy of @yusufyusuf!

You got a 23.25% upvote from @minnowvotes courtesy of @yusufyusuf!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07