You are viewing a single comment's thread from:

RE: Özlüyorum

in #tr5 years ago

Son zamanlarda yazılarınızla sık sık karşılaşmaya başladım. Siz steemit platformunu şahlandıracaksınız hocam :) Aman ha sakın bırakmayın yazmayı, okunmuyor sanmayın. Anlayacağınız dilden konuşmak isterim:

Bu yazlar bitip gidecek, günler geçecek

Plajlardaki insanlar steemite dönecek

Birkaç ay geçince yağmurlu kış gelecek

Buraya binlerce insan akın edecek...

Sort:  

Bir kişinin bile okuduğunu bilsem imkanım olduğu sürece yazmaya devam edeceğim. Ne kadar iyiyim yada yazdıklarım seviliyor mu? bilmiyorum. Ama dediğiniz gibi bu zor zamanlarda steemit in ruhunu canlı tutmaya çalışıyorum. 8 9 ay önce bir bırakıp gittim buraları ama tekrar aynı şey olsun istemiyorum. Bu yüzden iyi niyetiniz ve güzel yorumunuz için sonsuz kez teşekkür ediyorum.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59456.51
ETH 2300.03
USDT 1.00
SBD 2.48